رییس اداره بنیاد شهید رفسنجان خبر داد؛

شهرستان رفسنجان نزدیک به دو هزار و ۵۰۰ جانباز دارد

  • شناسه خبر: 66068
شهرستان رفسنجان نزدیک به دو هزار و ۵۰۰ جانباز دارد

صابری رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران رفسنجان از حضور نزدیک به دو هزار و ۵۰۰ جانباز در رفسنجان خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » شهرستان رفسنجان نزدیک به دو هزار و ۵۰۰ جانباز دارد

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، همزمان با میلاد حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز و به همت اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران رفسنجان و  با حضور مسئولین شهرستانی و جمعی از ایثارگران، از جانبازان رفسنجانی تجلیل شد.

صابری رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران رفسنجان در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، با بیان اینکه هم اکنون نزدیک به دو هزار و ۵۰۰ جانباز در رفسنجان وجود دارد، گفت: نزدیک به یک هزار و ۳۰۰ نفر از این جانبازان زیر ۲۵ درصد و ۸۰۰ نفر بالای ۲۵ درصد جانبازی دارند که از میان ۳۲ نفر بالای ۷۰ درصد، ۱۱۰ نفر بین ۵۰ تا ۷۰ درصد و ۷ نفر نیز قطع نخاع محض بوده و از ویلچر استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه ۱۸۰ نفر آزاده نیز در رفسنجان حضور دارند، گفت: تسهیلات مختلف از قبیل وام و تسهیلات بانکی و خدمات به افراد تحت پوشش اداره بنیاد شهید با توجه به میزان جانبازی آنان به اعضا داده می شود؛ در حالی که هنوز این خدمات کامل نیست و توقع آن ها بیشتر از این هاست.

صابری با اشاره به دغدغه جانبازان، اظهار کرد: جانبازان که زانی در سن نوجوانی عازم جبهه می شدند و در جوانی دغدغه ازدواج خودشان را داشتند، اکنون دغدغه ازدواج فرزندانشان را دارند.

برچسب ها:
بنیاد شهید جانباز خانه خشتی رفسنجان میلاد حضرت ابوالفضل
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • هادی صالح زاده مداح اهل بیت

    حیف که خیلی ها قدر این ها رو نمی دونند وخون شهدا و جانبازان رو پایمال میکننداین همه شهید و جانباز دادیم که ناموس وشرف وعزت داشته باشیم چه فایده که بی حجابی وبی غیرتی ودزدی وبی بند وبا ری سر به فلک زده از وبلا گ بنده دیدن فرمایید منتظر نظرات شما هستم
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان