مجموعه «فیلمــسازان جــوان» بزودی در شبکه ۳ سیما

  • شناسه خبر: 65980
مجموعه «فیلمــسازان جــوان» بزودی در شبکه ۳ سیما

مجموعه مستند سی قسمتی « فیلمــسازان جــوان » به تهیه کنندگی و کارگردانی فیلمساز رفسنجانی حسین مدحت کلید خورد .

خانه » آخرین اخبار » مجموعه «فیلمــسازان جــوان» بزودی در شبکه ۳ سیما

به گزارش “خانه خشتی“، حسین مدحت تهیه‌کننده و کارگردان مجموعه برنامه «فیلمسازان جوان» با بیان اینکه این برنامه در سی قسمت ۳۰ دقیقه‌ای آماده خواهد شد، گفت: ساختار این برنامه با برنامه‌های مشابه دیگر کاملاً متفاوت است؛ در این برنامه سعی شده علاوه بر معرفی فیلمساز جوان، با توجه به محیط زندگی، سنت‌ها و آداب و رسوم و مکان‌های تاریخی محل زندگی همراه با موسیقی محلی استان به تصویر بکشیم.

وی ادامه داد: در برنامه‌های گذشته به صورت استودیویی فیلمساز معرفی می‌شدند اما در این برنامه سعی شده مستند از زندگی و محل سکونت فیلمساز تهیه شود تا جذابیت بیشتری برای مخاطب داشته باشد؛ در هر برنامه یک فیلمساز جوان و یک فیلم کوتاه از آثارش به نمایش درخواهد آمد.

مدحت در ادامه افزود: تصویربرداری مجموعه ازاول اردیبهشت ماه شروع شده است و پس از آماده شدن در باکس پخش شبکه سه سیما قرار می گیرد.

تهیه کننده برنامه خاطر نشان کرد: در بخشی از این برنامه رویدادها و جشنواره های مربوط به فیلم کوتاه تحت پوشش تصویری قرار می دهد.

تعدادی از عواملی که در ساخت این مجموعه همکاری دارند، عبارتند از: نویسنده ، تهیه کننده و کارگردان: حسین مدحت؛ مجری طرح: بتول کرمی زارع؛ مدیر تولید: علیرضا گیلانپور؛ دستیارکارگردان: بنفشه رسایی؛ برنامه ریز ودستیارتهیه: محمدرضاحسنی رنجبر؛ منشی صحنه: حسام مدحت؛ دستیار تولید: هومن محمدهاشمی؛ تدوین و صداگذاری: امیرحسین تحسینی؛ همکاران صحنه : سحر عزیزی و هانیه مکاری.

حسین مدحت مجموعه «فیلمسازان جوان» را برای گروه اجتماعی سه سیما تهیه و تولید می نماید.

برچسب ها:
حسین مدحت خانه خشتی رفسنجان فیلمسازان جوان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان