گزارش متفاوت خانه خشتی؛

پای درد دل سنگرسازان بی سنگر/ چند شغله های رفسنجانی را بیشتر بشناسید

  • شناسه خبر: 65673
پای درد دل سنگرسازان بی سنگر/ چند شغله های رفسنجانی را بیشتر بشناسید

هم نشینی در جوار فعالانی که به حسب دستور مدیر خود، علاوه بر انجام وظیفه محوله، افتخار خدمت در سنگر روابط عمومی اداره خود را یافته بودند و عهده دار چندین شغل با یک دریافتی بودند، دلنشین بود.

خانه » آخرین اخبار » پای درد دل سنگرسازان بی سنگر/ چند شغله های رفسنجانی را بیشتر بشناسید

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، هفته روابط عمومی بهانه ای بود تا پای درد دل جمعی از مدیران روابط عمومی ادارات شهرستان رفسنجان بنشینیم تا برایمان از خوشی ها و ناخوشی های شغل پر دردسرشان بگویند.

هر چند گفتگوی خبرنگار “خانه خشتی“، با برخی مدیران روابط عمومی به سرانجام نرسید و آن ها در بدو گفتگو از بیان هر گونه سخن طفره رفتند، اما خواندن صحبت های سایر مدیران که پذیرای دعوت خانه خشتی شدند، خالی از لطف نبود.

هم نشینی در جوار فعالانی که به حسب دستور مدیر خود، علاوه بر انجام وظیفه محوله، افتخار خدمت در سنگر روابط عمومی اداره خود را یافته بودند، و عهده دار چندین شغل با یک دریافتی بودند، دلنشین بود.

تغییر دیدگاه مدیریتی نسبت به روابط عمومی در سال های اخیر در نظر برخی مدیران از تحولات بسیار خوب ادارات نسبت به گذشته بود که باعث ارزش گذاری به شغل این مسئولین و قوت مجموعه روابط عمومی گشته بود؛ در تعریف یکی از مدیران، اطلاع رسانی عملکرد دستگاه های اجرایی به مردم موجب توسعه فعالیت های آن سازمان می شود.

مدیر روابط عمومی فرودگاه رفسنجان برقراری پرواز مجدد تهران به رفسنجان و بالعکس را از خاطرات خوش خود در حوزه فعالیتش عنوان کرد که پس از شش سال توقف به دلیل بازسازی باند فرودگاه شاهد آغاز فعالیت مجدد آن بودیم.

اقدامی روابط عمومی فرودگاه رفسنجان-خانه خشتی

مدیر روابط عمومی فرمانداری گذری به خاطرات گذشته خود داشت با یادآوری حاشیه یک سفر، از جا گذاشتن خبرنگاران در یکی از بازدیدهای درون شهری در دفتر بخشدار برایمان تعریف کرد؛ او پیوسته تأکید داشت با احیای مجدد انجمن روابط عمومی رفسنجان، گردهایی مدیران این بخش افزایش داشته و تبادل و ارائه نظر میان آنان برقرار می شود.

بخشی روابط عمومی فرمانداری رفسنجان-خانه خشتی

مدیر روابط عمومی جهاد کشاورزی نیز که برای بازدید از محدوده فعالیت اداره متبوعه به امامزاده شاه عباس مراجعه کرده بود، از رویت سنگ قبرهای هزار ساله به وجد آمده بود و تنها به ذکر همین خاطره بسنده کرد و خواستار حضور مدیران ادارات برای ارائه پیشنهاد و انتقاد در قالب یک جلسه شد.

عمویی روابط عمومی جهاد کشاورزی رفسنجان-خانه خشتی

مدیر روابط عمومی اتاق اصناف با چهره ای بشاش اعلام کرد که هیچ خاطره بدی ندارد و همیشه تلاش می کند خاطرات خوش برایش رقم بخورد، گلایه اش از عدم دریافت پیامک تبریک قابل درک بود؛ معتقد بود مدیران روابط عومی تنها در صورتی دیده می شوند که اطلاع رسانی قوی داشته باشند؛ وی خواستار قدردانی از روابط عمومی های فعال شد تا به طور ویژه به آن ها توجه شود.

شریفی روابط عمومی اتاق اصناف رفسنجان-خانه خشتی

گلایه های مدیر روابط عمومی دامپزشکی از نشریات و عدم انعکاس اخبار این اداره توسط آنان به جا بود، او ضمن تشکر از پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی، خواستار توجه بیشتر مدیران نشریات به اخبار محلی شد؛ بیان سختی های کار این مدیر سختکوش و فعالیت مستمر وی که در اکثر موارد به درگیری با صاحبان امر منجر گشته بود، شنیدنی بود.

روابط عمومی دامپزشکی رفسنجان-خانه خشتی

فعالیت هشت ساله مدیر روابط عمومی شهرداری بهرمان در کنار مسئولی که سال های متمادی به عنوان نیروی فعال در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول به فعالیت بوده و اکنون در سمت فرمانداری رفسنجان خدمت می کند، بهترین خاطره و خداحافظی وی با شهرداری بهرمان بدترین خاطره ای بود که از زبان این مسئول روابط عمومی بیان شد.

روابط عمومی شهرداری بهرمان-خانه خشتی

حضور مدیران روابط عمومی تعاونی مسکن روستایی در کنار هم و فعالیت آنان از روی اخلاص از دیگر اتفاقات جالب این گفتگو بود، مدیر سابق کمبود امکانات را از مشکلات این بخش بیان کرد و قول داد علی رغم بازنشستگی می توان روی فعالتش حساب باز کرد؛ مدیر جدید نیز روابط عمومی ها را پلی میان مردم و مسئولین دانست که باید مشکلات مردمی را به مسئولین و خدمات مسئولین را به مردم منتقل کنند.

قلی زاده روابط عمومی تعاون روستایی رفسنجان-خانه خشتیمسئول روابط عمومی-خانه خشتی

مشکل بودجه و قبول مسئولیت در بخش روابط عمومی علاوه بر سایر مسئولیت ها از درد دل های مدیر روابط عمومی اداره استاندارد بود که با خیال آسوده به شرح آن پرداخت و مسئول روابط عمومی را به آچار فرانسه تشبیه کرد.

مسئول روابط عمومی-خانه خشتی

مدیر روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه نیز ضمن ابراز خرسندی از تشکیل مجدد انجمن روابط عمومی، کار کردن در کنار سید علی میرافضلی را خاطره ای خوب و به یاد ماندنی عنوان نمود و فوت آقای بمی نژاد از پیشکسوتان عرصه خبر و اطلاع رسانی را بدترین خاطره خود بیان کرد؛ حمایت های شرکت مس و حضور فعال بخش فرهنگی مجتمع در کلیه برنامه های شهرستانی و استانی از دیگر موارد مورد اشاره وی بود.

رجب پور روابط عمومی مس سرچشمه رفسنجان-خانه خشتی

از نظر مدیر روابط عمومی بنیاد مسکن جایگاه روابط عمومی ها در ادارات ضعیف و فعالیت این افراد سخت و طاقت فرساست و نباید از آن ها به عنوان پلی بین مردم و مسئولین جهت عبور استفاده کرد؛ وی با بیان خاطره ای از همایش روابط عمومی گذشته، مدیری را موفق دانست که بتواند بر روی سازمانش تأثیر بگذارد.

مسئول روابط عمومی-خانه خشتی

مدیر روابط عمومی هلال احمر نیز برای ارتقاء شغل خود و به منظور ظهور دامنه فعالیت بخش روابط عمومی از ایجاد برد دیواری در محل اداره خبر داد و با بیان فعالیت های مختلف بخش روابط عمومی،نصب احادیث، اشعار و رویدادهای روزانه و برگزاری آزمون از مطالب منتشره در برد را در راستای شناساندن فعالیت اصلی خود مؤثر دانست.

روابط عمومی آتش نشانی رفسنجان-خانه خشتی

مدیر روابط عمومی اداره آب و فاضلاب روستایی نیز خواستار کاهش توقعات مردمی شد و از درگیری های متعدد در حوزه فعالیت خود ابراز ناراحتی کرد.

مسئول روابط عمومی-خانه خشتی

برچسب ها:
خانه خشتی رفسنجان روابط عمومی سنگرسازان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • علی

    تا مطالب صحیح رو به خورد مخاطبان بدین!!!!! این همکار شما مطالب را به خورد مردم میده که از شما خواسته همینکارو بکنین؟؟؟؟

    همکار

    لطفا اول فرق رییس و مدیر رو یاد بگیرین بعد خبرنگار بشین مدیر روابط عمومی مس سرچشمه با رییس روابط عمومی فرق میکنه حداقل حالا که دارین فعالیت میکنین دایره ی آگاهی تونو وسعت ببخشین تا مطالب صحیح رو به خورد مخاطبان بدین

    شهادت

    اینایی من در تصویر دیدم تو ادارات کار دیگری انجام میدن
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان