دوربین خانه خشتی در سفر یکروزه مدیران روابط عمومی رفسنجان

  • شناسه خبر: 65620
دوربین خانه خشتی در سفر یکروزه مدیران روابط عمومی رفسنجان

به مناسبت گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی، جمعی از مدیران روابط عمومی ادارات و دستگاه های اجرایی رفسنجان گرد هم آمدند.

خانه » آخرین اخبار » دوربین خانه خشتی در سفر یکروزه مدیران روابط عمومی رفسنجان

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، به مناسبت گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی، جمعی از مدیران روابط عمومی ادارات و دستگاه های اجرایی رفسنجان با حضور در جوار قبور شهدای گمنام دانشگاه ولی عصر (عج)، ضمن تجدید میثاق با آنان، به نیابت از تمام شهدای رفسنجان، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

روز روابط عمومی رفسنجان-خانه خشتی (۹) روز روابط عمومی رفسنجان-خانه خشتی (۱۰) روز روابط عمومی رفسنجان-خانه خشتی (۱۱)

مدیران روابط عمومی هم چنین در سالگرد ارتحال انصاری از معاونین و مدیران با سابقه رفسنجانی که در محل سالن آمفی تئاتر شهید ارسلان دانشگاه و با حضور خانواده مرحوم برپا شده بود حضور یافتند و با قرائت فاتحه یادش را گرامی داشتند.

روز روابط عمومی رفسنجان-خانه خشتی (۱۴) روز روابط عمومی رفسنجان-خانه خشتی (۱۳) روز روابط عمومی رفسنجان-خانه خشتی (۱۵) روز روابط عمومی رفسنجان-خانه خشتی (۱۶) روز روابط عمومی رفسنجان-خانه خشتی (۱۲)

لازم به ذکر است مدیران روابط عمومی طی دیدارهای جداگانه ای با فرماندار و امام جمعه شهرستان ملاقات کردند که دیدار با حجت الاسلام رمضانی پور به دلیل نزدیکی با زمان اقامه نماز ظهر و عصر در مقابل دفتر امام جمعه برگزار گردید.

روز روابط عمومی رفسنجان-خانه خشتی (۱۸) روز روابط عمومی رفسنجان-خانه خشتی (۱۷)

برچسب ها:
ارتباطات خانه خشتی رفسنجان روابط عمومی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • مصطفی

    سخنرانی دکتر دهقان در بزرگداشت دکتر انصاری است

    همشهری

    سلام...فقط برای آنکه انصاف قربانی نشود عرض میکنم که دکتردهقان سخنران ویژه مراسم روزروابط عمومی نبودند...واین عکس مربوط به مراسم سالگرد درگذشت دکترانصاری بود که دردانشگاه ولی عصردرحال برگزاری بود ومسئولین روابط عمومی ادارات هم به رسم ادب چنددقیقه ای دراین مراسم حضورپیداکردند...انتظارمی رفت که خانه خشتی این ابهام رابرطرف کند...

    وجدان بیدار

    تیم انتخاباتی دانشگاه ولی عصر با کمک م.الف از هر موقعیتی که بتونند استفاده می کنند. یکی نیست بگه دکتر دهقان چه به روز روابط عمومی که سخنران ویژه بوده؟ دست بردارن از این سیاست بازی ها دیگه بوی گندش بلند شده. آقایان داستان شما طنز هر مجلسی شده...

    امیر

    سخنرانی دکتر دهقان در بزرگداشت دکتر انصاری و در حضور خونواده ایشان است
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان