هیئت امناء پروازی حوزه علمیه فاطمه الزهرا کشکوئیه و مشکلات پیش رو

  • شناسه خبر: 65546
هیئت امناء پروازی حوزه علمیه فاطمه الزهرا کشکوئیه و مشکلات پیش رو

متأسفانه با خبر شدیم رئیس هیئت مؤسس حوزه علمیه فاطمه الزهرا کشکوئیه در کرمان سکونت داشته و هر سه ماهی یکبار به کشکوئیه آمده و جلسه بررسی مشکلات حوزه علمیه را برگزار و سپس بدون هیچ نتیجه گیری و خروجی مثبت به کرمان می رود.

خانه » آخرین اخبار » هیئت امناء پروازی حوزه علمیه فاطمه الزهرا کشکوئیه و مشکلات پیش رو

به گزارش “خانه خشتی“؛ به نقل از ”کشکوئیه آنلاین”، متأسفانه با خبر شدیم رئیس هیئت مؤسس حوزه علمیه فاطمه الزهرا کشکوئیه در کرمان سکونت داشته و هر سه ماهی یکبار به کشکوئیه آمده و جلسه بررسی مشکلات حوزه علمیه را برگزار و سپس بدون هیچ نتیجه گیری و خروجی مثبت به کرمان می رود.

بر اساس شنیده ها و اظهارات برخی دانش پژوها، مشکل حوزه علمیه فاطمه الزهرا نبود ؛ ثبات مدیریتی است که هم اکنون مدیر حوزه علمیه به مدت یکسال در مرخصی می باشد و همچنین جانشینی برای وی تعیین نشده است.

برخی دانش پژوها از خدمات نامناسب حوزه مذکور گلایه داشتند و می گفتند؛ به دلیل نبود مدیریت مناسب پایانامه های تعدادی از محصلان بلاتکلیف می باشد و متأسفانه کسی جوابگو نیست.

حضور یک روز این بزرگواران در ماه علاوه بر مشکلاتی که برای دانش پژوهای حوزه علمیه بوجود آورده نقطه ضعفی برای بخش کشکوئیه نیز محسوب می شود.

امید است در سال تحصیلی آینده تجربه سال های گذشته هیئت مؤسس غیر بومی در حوزه علمیه کشکوئیه تکرار نشود و این مشکل مرتفع شده و حداقل شاهد سکونت و حضور  هیئت مؤسس و مدیران حوزه علمیه که متأسفانه کوچکترین خبری از مشکلات موجود در حوزه کاری خود ندارند در شهر کشکوئیه باشیم.

یکی از دلایل عدم استقبال از حوزه علمیه کشکوئیه عدم ثبات مدیریتی، عدم حضور مسئول آموزش در محل کار و همچنین عدم رسیدگی به حوزه مذکور توسط رئیس هیئت مؤسس می باشد و تا زمانیکه این مشکلات ادامه داشته باشد نباید مسئولین زیربط انتظار استقبال پرشور توسط مردم را داشته باشند.

و کلام آخر با مسئولین حوزه علمیه این است که مشکلات خود را برطرف کنید؛ مردم استقبال می کنند.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان کشکوئیه هیئت امناء پروازی حوزه علمیه فاطمه الزهرا کشکوئیه و مشکلات پیش رو
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • رهگذر

    لازم به ذکره که نوشته به نقل از کشکو آنلاین اونایی که میگید سایت خانه خشتی خبر دروغ میده شما نگاه ببکنید نوشته به نقل از کشکو آنلاین یعنی اخبار کشکو دروغ گفته تقصیر سایت خوب و باکیفیت خانه خشتی نیندازید به حساب خودتون حوزه هم درس میخونید و تهمت هم میزنید!!!!!! خانما آقایون کشکو آنلاین خبر دروغ میزاره

    علی محرابی زاده

    باید به اطلاعتون برسونم کشکو آنلاین دروغ نمیگه شما بررسی کنید بعد بگید کشکوآنلاین خبر دروغ گذاشته. متاسفانه توکشورمون هر جا که از یه نهاد ومسئولی انتقاد میشه به جای اینکه به دنبال رفع مشکل باشن سریع برچسب دروغ،تهمت ودر برخی موارد میگن با خبرشون میخواستن تخریب کنن. باید بهشون بگم مشکلاتتون رو رفع کنید تا نقد نشه اذتون. در ضمن تشکر میکنم از سایت خانه خشتی که بارویکردی نو چند ماهی هست که خبرهای کشکوئیه رو پوشش میدن .خسته نباشید عرض می کنم خدمت بروبچه های خانه خشتی. والسلام

    فهیمه

    خداییش مسئول آموزش از کی تو حوزه نیومده .حیف که اینجا جاش نیس بگم. مسئول محترم خانه خشتی لطفا اسم منو درج نکنید ولی نظرموبزارید

    محمد

    مطلب فوق دشمنی ومخالفت با حوزه علمیه نیست بلکه برای رونق بیشتر و ارتقاء سطح آموزشی است.

    مهدی

    با عرض سلام خدمت دوستان دبه نظر من مطلب توهین وتهمت به کسی نیست. ویادش بخیر دکتر احمدی نژاد رییس جمهور سابق که همیشه میگفت: خبرنگار ونویسندگان رسانه ها انتقاد می کنند تا برخی دردشان بیاید واگر مشکلی در حوزه کاری خود دارند رفع کنند. دوستان احساساتی با موضوع برخورد نکنید ورصد کنید سپس اظهار نظر.

    اعظم

    سلام علیکم برای این سایت کمال تأسف را دارم که با نقل چنین اخبار ی(کذب و دروغ)اعتبار و حیثیت خود را زیر سؤال می برد.لطفا در این خبر تجدید نظر فرمایید.

    فاطمه

    سلام از سایت شما بخاطر انتشار خبر تقریبادروغتان گلایه مندیم ای کاش به درون حوزه ما می امدین واخبار صحیح را ازما طلاب می گرفتید وبا آبروی وحیثیت یک مدرسه علمیه این گونه بازی نمی کردین گرچه سایت شما با انتشار اخبار دروغ(همین خبر) مقبولیت خود را از دست داده اما بگذارید واقعیت را بگوییم هیات امناء این مدرسه همه از مسئولین شهری کشکوئیه می باشندواگر خارج از کشوئیه ساکن می باشند اما همیشه به آنجا رفت وامد می کنند وتا انجا که من می دانم هیات امناء ربطی به ما طلاب ندارد که شما در خبرتان این چنین اوردین واین گفتار شما خصومت شخصی فرد مصاحبه شونده را می رساند. از شما سوال می پرسم آیا داشتن مرخصی استعلاجی نیاز به توضیح دارد در حالی که مدیریت این مجموعه با توجه به مشکلات جسمانی همیشه ودر هر ساعت از اوضاع واحوال این مجموعه با خبر هستند واین سخن شما بی ادبی نسبت به ایشان می باشد معاونت آموزش به عنوان جانشین مدیریت وهمیشه در حوزه هستن چرا دروغ؟؟؟؟؟؟ معاونت پژوهش همیشه بوده والان چند هفته ای است که مرخصی زایمان دارند واین حق طبیعی هر کارمندی است امیدوارم با اصلاح خبر خود کمی از این بار سنگین تهمت ودروغ خود بکاهید منتظر خبر صحیح ار فعالیت ها و موفقیت های این مدرسه علمیه هستیم

    نرگس

    سلام علیکم با اتشار این خبر مارا شگفت زده کردید چرا دروغ وتهمت؟؟؟؟؟؟؟؟؟ از قدیم می دانستیم همه حوزه های علمیه مخالف ودشمن دارند اما نه اینجوری دیگه......... هیات امناء مدرسه علمیه کشکوئیه همگی بومی واز مسئولین خود شهر کشکوئیه می باشند واگر در کشکوئیه ساکن نمی باشند اما همیشه به آنجا رفت وامد می کنند وما طلاب این مجموعه از هیات امنائ وسایر مسئولین کاملا راضی هستیم معاونت آموزش همیشه در مجموعه حضور دارند وجانشین مدیریت می باشندازمعاونت پژوهش همه راضی هستیم واگر مدیریت در مرخصی هستن اما نظارت کامل دارند واین مرخصی حق طبیعی برای هر کارمندی است چرا این گونه تهمت می زنید خود را مدیون ما ومسئولین نکنید منتظر عذر خواهی وجواب صحیح شما نسبت به انتشار این خبر هستیم جمعی از طلاب

    زینب

    با سلام وعرض ادب ، از نظر من سایت خانه خشتی یک سایت معتبر بود با انتشار این خبر که بدون تحقیق واز روی جهالت صورت گرفته است نگاه من به این سایت کاملا عوض شده وباید بگوییم من از طلاب این مجموعه می باشم وتا آنجا که می دانم رئیس هیات امناء این مجموعه بومی است واساسا هیت امناء این مجموعه مسئولین شهری خود کشکوئیه می باشندمدیریت این مجموعه فردی مسئول ومقید می باشد واگر در مرخصی چند ماهه می باشند با اجازه مسئولین مربوطه می باشد وبا نظرات مسئولین وخود شخص ایشان وجانشینی معاونت آموزش می باشد .ضمنا معاونت آموزش همیشه در مدرسه حضور دارند چرا ایشان را غایب پنداشتید؟؟؟؟؟؟ لطفا خبری را منتشر نکنید که مدیون مسئولین ،طلاب این مدرسه علمیه باشید. منتظر عذر خواهی این سایت هستیم .
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان