تأثیر مستقیم ورزش های صبحگاهی بر روی شادابی کارمندان

  • شناسه خبر: 65477
تأثیر مستقیم ورزش های صبحگاهی بر روی شادابی کارمندان

ورزش صبحگاهی علاوه بر نقش مهم بر روی سلامت افراد، در بهبود کارآیی کارمندان در ابتدای صبح و قبل از شروع کار روزانه تأثیر مستقیم دارد.

خانه » آخرین اخبار » تأثیر مستقیم ورزش های صبحگاهی بر روی شادابی کارمندان

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، ورزش صبحگاهی علاوه بر نقش مهم بر روی سلامت افراد، در بهبود کارآیی کارمندان در ابتدای صبح و قبل از شروع کار روزانه تأثیر مستقیم دارد.

در این میان نباید از نقش ورزش های زورخانه ای و طروات حاصل از آن در آغاز یک روز کاری غافل شد؛ بازنشستگان، سالمندان و جوانان در هر رده سنی با پیوستن به یک گروه ورزشی صبحگاهی یا زورخانه ای علاوه بر افزایش گردش خون و کارآیی دستگاه های تنفسی، به سلامت قلب و کارکرد اعضای بدن خود کمک می کنند.

حضور در یک زورخانه در ساعات ابتدایی صبح نه تنها لطمه ای به شروع فعالیت روزانه وارد نمی کند، بلکه فرد را برای آغاز یک روز دلنشین آماده می کند.

زورخانه امام علی (ع) رفسنجان در روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنج شنبه از ساعت ۶ تا ۷ صبح پذیرای همه آقایان علاقمند به ورزش باستانی و زورخانه ای می باشد.

علاقمندان به حضور در فعالیت های مستمر زورخانه می توانند هز شب از ساعت ۱۹ الی ۲۱ به دفتر زورخانه واقع در خیابان مصطفی خمینی، نرسیده به چهارراه شهید پژوه مراجعه نمایند.

برچسب ها:
باستانی خانه خشتی رفسنجان زورخانه امام علی (ع) زورخانه ای ورزش
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • ناشناس

    اول و آخر مردان عالم ختم به خیر خدا قوت
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان