اولین همایش تجلیل از پیشکسوتان فرهنگ و هنر رفسنجان برگزار می شود

  • شناسه خبر: 65398
اولین همایش تجلیل از پیشکسوتان فرهنگ و هنر رفسنجان برگزار می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنحان گفت: پیشکسوتان فرهنگ و هنر گنجینه های گرانقدری هستند که سالها در زمینه تخصصی خود تلاش کرده و عمر گرانمایه را صرف فعالیت و آموزش نموده اند.

خانه » آخرین اخبار » اولین همایش تجلیل از پیشکسوتان فرهنگ و هنر رفسنجان برگزار می شود

به گزارش “خانه خشتی”، اولین همایش تجلیل از پیشکسوتان فرهنگ و هنر در تالار خیام دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان برگزار خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان اظهار کرد: پیشکسوتان فرهنگ و هنر گنجینه های گرانقدری هستند که سالها در زمینه تخصصی خود تلاش کرده و عمر گرانمایه را صرف فعالیت و آموزش نموده اند که هم باید مورد تقدیر قرار گیرند و هم از تجربیات آنان در ارتقاء وضعیت موجود استفاده گردد.

تقوی در ادامه یادآور شد: تعداد پیشکسوتان زیاد و امکان تجلیل از همه آنان مقدور نبود و ملاک هایی از جمله سن، صاحب اثر و یا تأثیر گزار بودن در رشته تخصصی خود را برای انتخاب در نظر گرفتیم و پس از مشورت با تعدادی از پیشکسوتان، مسئولین انجمن های هنری و… سرانجام ۱۰ نفر از آنها انتخاب و تصیم گرفته شد در این همایش مورد تقدیر قرار گیرند.

وی این مراسم را اولین همایش در رفسنجان دانست و گفت: این همایش به گونه ای برنامه ریزی شده تا درسالهای آتی نیز مسئولین آن را ادامه دهند تا به ترتیب سایر بزرگواران نیز مورد تجلیل قرار گیرند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان برگزاری این همایش را کاری مشترک از سوی مجتمع مس سرچشمه، فرمانداری، دانشگاه ولی عصر(عج)، شورای اسلامی شهر ، شهرداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد.

پیشکسوتان مورد تجلیل در این همایش به ترتیب حروف الفبا آقایان علی امینیان(تئاتر)، حسین برزگرحسینی(سینما)، حکمت پیغمبرزاده(موسیقی)، احمد خدایی(تئاتر)، سید محمد سراج زاده(شعر و ادب)، محمد شریفی نعمت آباد(داستان)، غلامحسین منتصری(خوشنویسی)، محمد رضا نصیری(موسیقی)، محمود نکویی(هنرهای تجسمی) و خانم پروین وجدانی(شعر و ادب) معرفی شده اند.

همچنین از آقای سید جواد جعفری رئیس بنیاد فرهنگی بین المللی امام رضا(ع) بعنوان یکی از خادمین عرصه فرهنگ و هنر رفسنجان تجلیل یه عمل خواهد آمد.

لازم به ذکر است، این همایش چهارشنبه ۶ خرداد ماه ساعت ۱۶:۳۰ در تالار خیام دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان برگزار خواهد شد.

برچسب ها:
اخباررفسنجان اولین همایش تجلیل از پیشکسوتان فرهنگ و هنر رفسنجان برگزار می شود تالار خیام خانه خشتی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان