حجت الاسلام نجفی در گفت و گو با خانه خشتی عنوان کرد؛

گسترش اختلاف افکنی بین فارس و عرب مغلطه است

  • شناسه خبر: 65343
گسترش اختلاف افکنی بین فارس و عرب مغلطه است

حجت الاسلام نجفی گفت: اسلام بین عرب، عج، فارس، روم، ترک و نژاد و رنگ تفاوتی نمی گذارد؛ این حرف ها مغلطه بیخود و تبلیغات سوء دشمن است.

خانه » آخرین اخبار » گسترش اختلاف افکنی بین فارس و عرب مغلطه است

حجت الاسلام محمد کاظم نجفی در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، در خصوص پیام تبریک وزیر امور خارجه به رژیم آل سعود، گفت: ارسال این پیام از نظر عرف دیپلماتی انجام گرفته و عرف همه کشورهاست؛ اما به آن رضایت نداریم.

استاد حوزه علمیه حضرت زینب (س) رفسنجان با بیان اینکه ما نیازمند کشور عربستان هستیم، اظهار کرد: مکه و مدینه از سرزمین هایی است که در آن قرآن نازل شده و چون زائر عمره و تمتع داریم، باید با آن ها سر سازش داشته باشیم تا عکس العمل شدیدتری نداشته باشند.

وی در ادامه در پاسخ به خبرنگار “خانه خشتی“، مبنی بر افزایش ایجاد اختلاف بین فارس و عرب و گسترش آن در شبکه های اجتماعی موبایلی گفت: ایجاد چنین اختلافی برای زیر سوال بردن اسلام است؛ اسلام مرز ندارد و فضای الله اکبر، لا اله الا الله، محمد رسول الله، علی ولی الله و پیام انقلاب ما به سراسر دنیا رسیده است.

حجت الاسلام نجفی ادامه داد: اسلام بین عرب، عج، فارس، روم، ترک و نژاد و رنگ تفاوتی نمی گذارد؛ این حرف ها مغلطه بیخود و تبلیغات سوء دشمن است؛ وظیفه ماست به پیام قرآن، شهدا و حمایت از مظلومان را به همه دنیا برسانیم.

برچسب ها:
اسلام خانه خشتی رفسنجان عرب فارس نجفی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان