امام جمعه رفسنجان در جمع اعضای اتحادیه انجمن اسلامی عنوان کرد؛

اعضای اتحادیه انجمن اسلامی جز، افراد موفق جامعه هستند

  • شناسه خبر: 65244
اعضای اتحادیه انجمن اسلامی جز، افراد موفق جامعه هستند

جمعی از اعضای فعال اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان رفسنجان با حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان دیدار کردند.

خانه » آخرین اخبار » اعضای اتحادیه انجمن اسلامی جز، افراد موفق جامعه هستند
به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، جمعی از اعضای فعال اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی رفسنجان با حجت الاسلام رمضانی پور نماینده ی ولی فقیه و امام جمعه رفسنجان دیدار و گفتگو کردند.
امام جمعه رفسنجان در این نشست با اشاره به عمل خوب که در نزد خداوند پاداش بسیاری دارد، اظهار کرد: از زمانی آقای اعتمادی مسئولیت اتحادیه را پذیرفتند؛ جنب و جوش و تحرکی در اتحادیه ایجاد شد و فعالیت ها نمود پیدا کرد و تلاش های دانش آموزان باعث سرافرازی شهرستان می شود.
وی اتحادیه انجمن های اسلامی را تنها مجموعه ای دانست که رهبر فرزانه انقلاب نسبت به آن دلگرم است و در ادامه افزود: در پیام جهانی و بین المللی که امام خامنه ای (مدظله العالی) به اتحادیه انجمن اسلامی خارج از کشور دادند بیانگر همین این مطلب بود.
حجت الاسلام رمضانی پور خاطر نشان کرد: زمانی به قرارگاه نیاز است که احساس خطر کنیم و کشورمان مورد هجمه واقع شود و باید در مقابل تهاجم جهادی صورت گیرد که در برابر دشمنان بایستیم.
وی بالاترین هجمه ای که امروزه نسبت به جوانان صورت گرفته را تهاجم فرهنگی عنوان کرد و گفت: فضای مجازی شمشیری دو لبه است که هم دارای منفعت و هم خطرناک است.
امام جمعه رفسنجان بالای ۹۰ درصد اعضای اتحادیه انجمن اسلامی را امروزه جز، افراد موفق جامعه دانست و تصریح کرد: بچه های اتحادیه انجمن اسلامی امروزه جزء مسئولان کشوری، شهدا و یا از مجاهدان دفاع مقدس بودند.
وی گفت: شما بهترین جایگاه و قرارگاه را انتخاب کرده اید و در این راستا باید بر دانش، بصیرت، آگاهی و شناخت نسبت به موضوعات مختلف بیافزایید.
حجت الاسلام رمضانی پور اخلاص را وظیفه اعضای اتحادیه دانست و افزود: از انگیزه های غیر الهی پرهیز کنید و کار و انگیزه شما فقط برای خدا باشد.
وی اعضای اتحادیه را فرماندهان در میدان عنوان کرد  و گفت: دشمن قصد دارد معنویت، دین و اخلاق ما را اشغال کند و وظیفه شماست که با آگاهی دادن و شناخت به دیگران در پیشگاه خداوند پاداش بیشتری بگیرید.
وی طلبه شدن را یک فرصت دانست و گفت: طلبگی گام برداشتن در رکاب امام زمان (عج) می باشد و ما در راستای اهداف ولایت گام بر می داریم.
در پایان  لوح تقدیری به دانش آموزان فعال در جشنواره مدرسه انقلاب اهدا شد.
اتحادیه انجمن اسلامی رفسنجان-خانه خشتی (۱) اتحادیه انجمن اسلامی رفسنجان-خانه خشتی (۲) اتحادیه انجمن اسلامی رفسنجان-خانه خشتی (۳)
برچسب ها:
اخباررفسنجان خانه خشتی دیدار اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان رفسنجان با امام جمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • علي

    این آقا چه ربطی داره به اتحایه انجمن اسلامی دانش آموزان خواهر . اصلا مگه این پیرمرد که بغل دست امام جمعه نشسته دانش آموز هست .

    داوود

    این حرف چیزی به جز تفرقه بین بچه های فعال مدرسه به دنبال نداره اگر برای اسم و رسم و عنوان کار میکنید بهتره نکنید چون ریاکاریه کارتون فقط برای خدا باشه خدا هم اسم و رسم نمیشناسه انشاءالله پاداش میده

    محمد

    بله دیگه یکی نیست بگه که بسیج دانش آموزی تو نمایشگاه مدرسه انقلاب همه کار ها رو انجام داد حالا میرن از انجمن اسلامی تقدیر می کنن. خدا رو شکر خوده خانه خشتی خبرش رو گذاشته بود.
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان