اطلاعات ۹۷۰ هنرمند شهر کرمان جمع آوری شده است/ رفسنجان از شهرهای مهم و تأثیرگذار در هنر استان است

  • شناسه خبر: 64792
اطلاعات ۹۷۰ هنرمند شهر کرمان جمع آوری شده است/ رفسنجان از شهرهای مهم و تأثیرگذار در هنر استان است

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از جمع آوری آثار ۹۷۰ هنرمند کرمانی در تمامی رشته های هنری خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » اطلاعات ۹۷۰ هنرمند شهر کرمان جمع آوری شده است/ رفسنجان از شهرهای مهم و تأثیرگذار در هنر استان است

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، جوشایی معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد استان کرمان امروز در جمع نمایندگان هنرمندان رفسنجان، هدف از سفرهای این معاونت به شهرستان های استان را تعامل و هم سویی در فعالیت های فرهنگی و هنری عنوان کرد و گفت: با توجه به تشکیل خانه هنرمندان استان کرمان، تصمیم گرفتیم در شهرستان های رفسنجان، سیرجان، بم و زرند حضور یافته و راهکارهای مناسب برای بررسی ساختار این تشکل را دریافت نماییم.

محمد علی جوشایی هم چنین از جمع آوری آثار ۹۷۰ هنرمند کرمانی در تمامی رشته های هنری خبر داد و افزود: جمع آوری اطلاعات واقعی هنرمندان شهر کرمان جمع آوری شده و یکشنبه آینده انتخابات خانه هنرمندان در هشت رشته هنری آغاز می شود.

وی با بیان اینکه برای انسجام وضعیت هنرمندان نیاز به اطلاعات جامع آن ها احساس می شد، اظهار کرد: صحت اطلاعات جمع آوری شده بین ۷۰ تا ۸۰ درصد بوده و مشاهیر در سطوح بالایی آن قرار گرفته اند و پایین ترین رده آن را هنرجویان ارشد تشکیل می دهند.

جوشایی هم چنین از تشکیل انتخابات در شهرستان ها خبر داد و گفت: این انتخابات با نظارت دقیق انجام خواهد شد تا تشکل های هنری با همراهی ارشاد ایجاد شود.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه کلیه رؤسای انجمن های شهرستان ها به عضویت مستقیم هیئت مدیره خانه هنرمندان استان کرمان در می آیند، تصریح کرد: رییس انجمن منتخب به مدت دو سال به عضویت خانه هنرمندان در می آید تا در این مدت از حقوق هنرمندان شهرش دفاع کند.

محمد علی جوشایی هم چنین خواستار تعامل رؤسای انجمن با یکدیگر و با هنرمندان شد و گفت: شهرستان رفسنجان از شهرهای مهم و تأثیرگذار در هنر استان است.

برچسب ها:
خانه خشتی خانه هنرمندان استان کرمان رفسنجان فرهنگ و هنر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان