در سال۸۸ این دشمن بود که با فتنه گران همزبانی می کرد ولی معتقدین به نظام سکوت کردند

  • شناسه خبر: 64184
در سال۸۸ این دشمن بود که با فتنه گران همزبانی می کرد ولی معتقدین به نظام سکوت کردند

رئیس سابق صدا و سیما گفت: در فتنه ۸۸ این دشمن بود که با فتنه گران هم زبانی انجام می داد ولی خواص معتقد به نظام شک کردند و به ما می گفتند فعلا صبر کنید.

خانه » آخرین اخبار » در سال۸۸ این دشمن بود که با فتنه گران همزبانی می کرد ولی معتقدین به نظام سکوت کردند

به گزارش “خانه خشتی“، به نقل از سرویس فرهنگی آرمان کرمان، عزت الله ضرغامی عضو شورایعالی فضای مجازی در پنجمین آیین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت گفت: دشمن با اسیر کردن این نوجوانان به دنبال استفاده تبلیغی بود ولی همان طور که مجلس یزید با روشنگری های حضرت زینب سلام الله علیها اوضاع عوض شد ، آن روز هم اوضاع دگرگون شد.

وی ادامه داد: علت این رسوایی آن است که هیچکس این نوجوانان را به زور از آغوش مادر جدا نکرده بود.

ضرغامی تصریح کرد: در فیلم های هالیوودی می بینیم افراد را به زور به جنگ می فرستند ولی در ایران نوجوان با گریه و دستکاری شناسنامه خود را به جبهه می رسادند.

عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی در ادامه با اشاره با رونمایی از سایت نو+جوان دفتر مقام معظم رهبری ابراز داشت: مقام معظم رهبری با وجود سن بالا و همه مشغله کاری که دارند بر ارتباط با نوجوانان تاکید دارند.

وی با اعلام اینکه این سایت تریبون نوجوانان است ، بیان کرد: این سایت برای ایجاد همدلی و همزبانی در کشور است.

این عضو شورایعالی انقلاب فضای مجازی با تاکید بر اینکه ما در فضای مجازی به دنبال فضای حقیقی هستیم ، اظهار دشات: فضای مجازی وسیله ای برای ایجاد وحدت و همدلی در جامعه است.

ضرغامی با اشاره به آیات قرآن کریم در خصوص وحدت در جامعه ، گفت: آنچه باعث از بین رفتن وحدت می شود دور شدن آدم ها از یکدیگر است که باعث می شود دشمن در بین ما نفوذ کند.

وی با بیان اینکه شهید مطهری می گفت اگر ما فقط دور هم بنشینیم و یک چایی بخوریم خیلی از اختلافات حل می شود ، اعلام کرد: فضای مجازی جایی است که ما به یکدیگر نزدیک شویم.

ضرغامی تشریح کرد: ما حق هستیم و مردم بارها آن را فریاد زده اند و حالا در فضای مجازی نیز باید این حقیقت فریاد زده شود.

رئیس سابق صدا و سیما خاطر نشان کرد:در فتنه ۸۸ این دشمن بود که با فتنه گران هم زبانی انجام می داد ولی خواص معتقد به نظام شک کردند و به ما می گفتند فعلا صبر کنید.

برچسب ها:
خانه خشتی ضرغامی فتنه گران
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان