نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه رفسنجان؛

رشادت ها، ایثار، شهادت و وجود امام راحل(ره) بنیه عقیدتی را تقویت کرد

  • شناسه خبر: 64127
رشادت ها، ایثار، شهادت و وجود امام راحل(ره) بنیه عقیدتی را تقویت کرد

حجت الاسلام یزدان پناه گفت: هشت سال دفاع مقدس نشان داد که بحث عقیدتی از چه جایگاهی برخوردار است.

خانه » آخرین اخبار » رشادت ها، ایثار، شهادت و وجود امام راحل(ره) بنیه عقیدتی را تقویت کرد

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، حجت الاسلام یزدان پناه در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه ظهر امروز، ضمن تبریک روز معلم و بزرگداشت سالروز شهید مطهری گفت: معلم اول انسان خداوند است و روز معلم به منظور توجه به حق تعالی است و برای بزرگداشت مقام معلم نامگذاری شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه رفسنجان با اشاره به سخنی از امام (ره)،  روایاتی در خصوص تعلیم و تعلم بیان کرد و افزود: آموزش و تربیت یک اصل برنامه ریزی شده می باشد و هر چه آگاهی، باور و اعتقاد بیشتر باشد، استحکام و مقاومت بیشتر است.

وی سپاه را زاییده و فرزند انقلاب اسلامی دانست و گفت: فلسفه اساسی عقیدتی و سیاسی که در سپاه که به آن تاکید شده و هدف اصلی آن حفظ نظام و نزدیک شدن به آرمان های امام راحل  است.

حجت الاسلام یزدان پناه با بیان اینکه انقلاب از همان ابتدا مورد تهدیدهای داخلی و خارجی بوده است، اظهار کرد: ۸ سال دفاع مقدس نشان داد که بحث عقیدتی از چه جایگاهی برخوردار است تا جایی که رشادت ها، ایثار، شهادت و وجود امام راحل بنیه عقیدتی را تقویت کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه رفسنجان مسائل فرهنگی را از سیاست جدا ندانست و افزود: امروزه در فضای مجازی تاثیر بحث عقیدتی را بر روی جوانان می بینیم، لذا بخاطر حفظ دستاوردهای انقلاب در بعد فضای مجازی و ماهواره وارد شدیم.

وی خاطر نشان کرد: رفسنجان نزدیک به هزار شهید و اساتید تحصیل کرده در مقاطع مختلف دارد ؛ اما در مکان های علمی افرادی هستند که در ظاهر ولایت فقیه را قبول دارند و تفکرات غربی و ضد ولایت فقیه را به جوانان منتقل می کنند.

برچسب ها:
انقلاب اسلامی خانه خشتی رفسنجان سپاه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان