مدیر حوزه های علمیه استان فارس؛

نامگذاری شعار سال در جهت از بین بردن القائات غلط دشمنان اسلام بود

  • شناسه خبر: 64121
نامگذاری شعار سال در جهت از بین بردن القائات غلط دشمنان اسلام بود

مدیر حوزه های علمیه استان فارس گفت: رهبری با انتخاب این عنوان قصد داشت دل مسئولین را قرص کرده و به مسئولین گوشزد نمایند که خدمتگزار مردم اند.

خانه » آخرین اخبار » نامگذاری شعار سال در جهت از بین بردن القائات غلط دشمنان اسلام بود

محمد هادی رحیمی صادق در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، به نقش روحانیت در همدلی و همزبانی جامعه اشاره کرد و گفت: روحانیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی نقشی استثنایی دارد که آن را دین مبین اسلام، مکتب اهل بیت علیهماالسلام، پیشوایان دینی و سردمداران مسائل دینی در جامعه به او داده اند.

مدیر حوزه های علمیه استان فارس این نقش اساسی برای روحانیون را برای آن ها مسئولیت آفرین دانست و افزود: روحانیت در تحقق شعار سال که استراتژی کلی نظام است، مسئولیتی بسیار سنگین دارد.

رحیمی صادق در بیان چرایی انتخاب شعار «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» گفت: برداشت دشمنان اسلام اینگونه القا می کرد که بین مسئولین و مردم فاصله است و مسئولین در عمق سیاست های نظام و حل مشکلات مردم تصور می کنند پشتشان خالی است و مردم با آن ها نیستند.

مدیر حوزه های علمیه استان فارس افزود: نامگذاری شعار سال با این عنوان توسط مقام معظم رهبری برای این بود که همه این القائات غلط را از بین ببرند و دل مسئولین را قرص کنند که مردم پشت شان هستند و به مسئولین گوشزد نمایند که خدمتگزار مردم اند.

مدیر حوزه های علمیه استان فارس با تأکید بر اینکه اعتماد مسئولین در نگاه مردم برگ برنده همیشگی نظام بوده است، گفت: مردم به عنوان سرمایه بی بدیل و ارزشمند مسئولین، همیشه پست آنان هستند.

وی خواستار عملی شدن شعار سال شد و گفت: همدلی و همزبانی صرفاً در شعار نیست و باید در عمل و با تلاش و یکرنگی وحدت، همدلی و همزبانی را به مردم نشان داد.

رحیمی صادق ادامه داد: باید با ولایت پذیری، اخلاص و برنامه ریزی در سایه تحقق شعار سال به صورت عملی، روزهای خوبی برای جامعه و نظام اسلامی رقم بزنیم.

برچسب ها:
خانه خشتی دولت و ملت فارس مقام معظم رهبری همدلی و همزبانی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان