معاون فرماندار رفسنجان عنوان کرد؛

بهره وری و افزایش مشارکت در بالابردن کیفیت زندگی کارگران اهمیت دارد

  • شناسه خبر: 63993
بهره وری و افزایش مشارکت در بالابردن کیفیت زندگی کارگران اهمیت دارد

اسماعیلی گفت: سعی ما بر این است که استرس و عوامل زیان بار محیط کار را با بهره وری کاهش دهیم و بتوانیم سازمان کار را به سازمان بهره ور دنیا برسانیم.

خانه » آخرین اخبار » بهره وری و افزایش مشارکت در بالابردن کیفیت زندگی کارگران اهمیت دارد

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، بمناسبت روز جهانی کار و کارگر ، مراسم تجلیل از کارگران در تالار علقمه شهرستان رفسنجان برگزار شد.

اسماعیلی معاون فرماندار رفسنجان در این مراسم با اشاره به فلسفه این روز که در سازمان بین المللی کار بعنوان روز جهانی کارگر نامگذاری شده است، گفت: احادیث و روایت بسیاری از ائمه معصومین در خصوص تکریم کار و کارگر بیان شده است.

وی افزود: روز کارگر در اسلام و در سابقه ایرانی ما مطرح شده است و هم اکنون در زمینه صنعت باید با تلاش و پشتکار از غرب پیشی گیریم.

روز جهانی کارگر-خانه خشتیمعاون فرماندار رفسنجان یادآور شد: حدود ۸ میلیون کارگر و نزدیک به ۳ میلیون کارمند مشمول استخدام کشوری هستند که ۲ برابر جمعیت کارمندی کارگر وجود دارد.

وی با بیان اصل ۴۴ که از سوی مقام معظم رهبری مطرح و بعلت اجرایی شدن این اصل دامنه کار بیشتر شده، تصریح کرد: اگر بخواهیم جامعه خوبی داشته باشیم باید وضع رفاهی مردم بهتر شود.

اسماعیلی از اعتراض بسیاری از کارگران نسبت به حقوق خود خبر داد و گفت: بازار کار بستگی به عرضه و تقاضا دارد و دولت نیز در این خصوص  تدابیری برای تأمین مزد کارگران اندیشیده است.

روز جهانی کارگر-خانه خشتیوی هدف را جذب نیرو ، نگهداری و یاری دادن نیرو عنوان و تأکید کرد: تنها نقطه ای که می تواند سطح زندگی کارگران را افزایش دهد بحث بهره وری است، یعنی از فرصتی که در اختیار داریم حداکثر استفاده را ببریم و اگر بهره وری افزایش یابد، نیروی کار بهره ورتر می شود.

معاون فرماندار بهره وری و افزایش مشارکت را در بالا بردن کیفیت زندگی دارای اهمیت دانست و گفت: سعی ما بر این است که استرس و عوامل زیان بار محیط کار را با بهره وری کاهش دهیم و بتوانیم سازمان کار را به سازمان بهره ور دنیا برسانیم.

کارآفرین و کارگر نمونه کشوری در استان کرمان

نخعی معاون مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز اظهار داشت: باعث افتخار است که کارآفرین و کارگر نمونه کشوری در استان کرمان بوده است که همه این ها مرهون تلاش و کوشش آنان بوده است.

روز جهانی کارگر-خانه خشتیوی افزود: تیم های ورزشی کارگران از کل کشور به مسابقات اعزام شده اند که در تیم فوتبال ۲ تن از ورزشکاران کرمانی در ۱۷ خرداد به کشور ایتالیا اعزام می شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از وجود ۱۳۰۰ شهید در استان کرمان خبر داد و خاطر نشان کرد: امسال ختم قرآن از سوی کارگران برای ارواح پاک شهدای جامعه کارگری قرائت شد.

در پایان از کارگران نمونه رفسنجانی تجلیل شد.

برچسب ها:
اخباررفسنجان خانه خشتی رفسنجان روز جهانی کار و کارگر
تلگرام
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان