امام جمعه شهرستان رفسنجان؛

کلید حل مسائل اقتصادی کشور در توان داخلی و بازوی کارگران است

  • شناسه خبر: 63960
کلید حل مسائل اقتصادی کشور در توان داخلی و بازوی کارگران است

امام جمعه شهرستان رفسنجان گفت: اگر بخواهیم مسائل اقتصادی کشور حل شود و مشکل معیشت مردم برطرف گردد، آن را باید در عزم ملی و اراده قوی، توان داخلی و بازوی کارگر یافت نه در نیویورک و ژنو.

خانه » آخرین اخبار » کلید حل مسائل اقتصادی کشور در توان داخلی و بازوی کارگران است

به گزارش “خانه خشتی“، به نقل از روابط عمومی شهرداری رفسنجان، امام جمعه شهرستان رفسنجان در مراسم تجلیل از کارگران شهرداری و شرکت های پیمانکاری طرف قرارداد آن که شب گذشته در تالار قصر برگزار شد، با بیان اینکه چرخ اقتصاد مملکت به دست کارگران می چرخد و خدمات دهیبه مردم باید به وسیله کارگران ادامه یابد، گفت: رهبر فرزانه انقلاب در جمع کارگران سراسر کشور خواستار چرخش چرخ کارخانه ها توسط کارگران شدند و گردش چرخ زندگی آنان را منوط به گردش چرخ کارخانه ها و شرکت ها دانستند.

حجت الاسلام رمضانی پور تأکید کرد: کارگر باید کار را از خودش بداند و خودش را کارفرما و صاحب کار بداند و خود را جدای از مچموعه و فضای کاری نپندارد.

۰۰۱ ۳

وی ارتباط کارگران با کارخانه و مجموعه کاری را در سوددهی آن مجموعه مؤثر خواند و افزود: هر مجموعه ای برای ثبات و استمرار باید برنامه ریزی کند و با دوام و بقایی که کارگر به کار می دهد رونق افزایی ایجاد نماید.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به صحبت های رهبر فرزانه انقلاب، گفت: اگر بخواهیم مسائل اقتصادی کشور حل شود و مشکل معیشت مردم برطرف گردد، آن را باید در عزم ملی و اراده قوی، توان داخلی و بازوی کارگر یافت نه در نیویورک و ژنو.

حجت الاسلام عباس رمضانی پور در ادامه با بیان اینکه رسالت دانشگاه ها تولید کار است، اظهار کرد: هدف دانشجو در ورود به دانشگاه نباید دریافت شغل و رسیدن به پست و مقام باشد.

رویج فرهنگ کار و کارگری از خروج سرمایه ها از شهر جلوگیری می کند

فرماندار رفسنجان نیز با اشاره به نقش مهم و اساسی کارگران در پیشرفت جامعه، گفت: شهر سالم و بانشاط شهری است که از امکانات شهری، خدمات شهری و مدیریت امور شهری برخوردار باشد.

حمید ملانوری با بیان اینکه شهرداران، اعضای شورا و شهروندان در حیات شهر و تکامل شهری دخیل هستند، خاطر نشان کرد: مدیریت شهر مثلثی است که ضلع های آن را شهرداران، اعضای شورای اسلامی شهر و شهروندان تشکیل می دهند.

وی نقش کارگران در مدیریت شهری و فضای شهر را اساسی دانست و افزود: نباید به قشر کارگری کم توجهی کرده و یا نقش آنان را کم بدانیم.

۰۰۱ ۷

فرماندار رفسنجان در ادامه یکی از آسیب های جدی جامعه را کمرنگ بودن فرهنگ کار و کارگری بیان کرد و گفت: باید در جامعه فکر سرمایه گذاری، توسعه و کارآفرینی در مردم و جوانان ایجاد شود.

ملانوری ترویج فرهنگ کار و کارگری را در جلوگیری از خروج سرمایه ها از شهر مؤثر دانست و افزود: باید از تحصیلات، مهارت اندوزی و علم در جهت بهتر کار انجام دادن استفاده کرد و با ایجاد شغل، سرمایه های موجود در شهر را برای پیشرفت و توسعه جامعه هزینه کرد.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام ارجمند رییس شورای اسلامی شهر رفسنجان، پورمحمدی شهردار و دکتر ایرانمنش مشاور شهردار در بیان اهمیت کار و ارزش گذاری به مقام کارگر سخنانی ایراد کردند.

در پایان این مراسم از ۵۴ کارگر شهرداری و شرکت های وابسته با اهدای لوح و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

روز کارگر_شهرداری_رفسنجان_خانه خشتی

برچسب ها:
امام جمعه خانه خشتی رفسنجان روز جهانی کارگر شهرداری رفسنجان فرمانداری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان