یادداشت/علی محرابی زاده

نبود درمانگاه تامین اجتماعی، محرومیتی بزرگ برای شهروندان کشکوئیه

  • شناسه خبر: 63925
نبود درمانگاه تامین اجتماعی، محرومیتی بزرگ برای شهروندان کشکوئیه

با توجه به حدود ۱۲ هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی در سطح این منطقه احداث و راه اندازی درمانگاه تامین اجتماعی در سطح بخش کشکوئیه نیازی اساسی و مبرم است.

خانه » آخرین اخبار » نبود درمانگاه تامین اجتماعی، محرومیتی بزرگ برای شهروندان کشکوئیه

به گزارش “خانه خشتی” ، علاوه بر ۱۲ هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی درکشکوئیه، وجود بیش از ۷۰۰ دانشجو، وجود جاده بین المللی و ترانزیتی تهران _ بندرعباس و تردد روزانه چند هزار مسافر از این محور مواصلاتی کشور و بروزحوادث جاده ایی مکررو دوری از مراکز درمانی شهرهای اطراف که لزوم احداث درمانگاه تامین اجتماعی را در این منطقه یادآوری می کند.

سازمان تامین اجتماعی در کشکوئیه  یکی از شعبات بزرگ محسوب می شود و دهستانهای راویز،کشکوئیه وشریف آباد را تحت پوشش دارد، ولی متاسفانه تمامی بیمه شدگان این سازمان به دلیل نبود مراکز درمانی تامین اجتماعی در  کشکوئیه مجبور به مراجعه به بیمارستان های طرف قرار دادرفسنجان و یزد هستند.

بخش کشکوئیه به عنوان دروازه  اصلی  شهرستان رفسنجان فاقد بیمارستان است وهم اکنون سازمان تامین اجتماعی کشکوئیه ساختمانی مناسب در زمینی بزرگ در بهترین نقطه  شهر کشکوئیه در اختیار دارد که می توان قسمتی ازآن رابرای خدمت به بیماران اختصاص داد.

علی محرابی زاده

برچسب ها:
درمانگاه تامین اجتماعی نبود درمانگاه تامین اجتماعی، محرومیتی بزرگ برای شهروندان کشکوئیه یادداشت/علی محرابی زاده
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • دانشجویی کشکوئیه

    سلام چرا دروغ میگید من خودم دانشجویی کشکوییه هستم کل دانشجویان به ۱۵۰ نفر نمی رسد انشاالله تا یک سال دیگه باید در دانشگاه را تخته کرد و شما میتوانیید از این دانشگاه به عنوان بیمارستان تامین اجتماعی استفاده کنید ساختمان دانشگاه شیک است عالی است کاشکی مسئولین دانشگاه خوش اخلاق بودن تا از۷۰۰ به ۱۵۰ ریزش نداشتیم
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان