رییس نظام صنفی کشاورزی شمال استان کرمان عنوان کرد؛

اولویت اصلی نظام صنفی کشاورزی یکپارچه سازی اراضی است

  • شناسه خبر: 63772
اولویت اصلی نظام صنفی کشاورزی یکپارچه سازی اراضی است

رییس نظام صنفی کشاورزی شمال استان کرمان اولویت اصلی نظام صنفی کارهای کشاورزی را یکپارچه سازی اراضی کشاورزی بیان کرد.

خانه » آخرین اخبار » اولویت اصلی نظام صنفی کشاورزی یکپارچه سازی اراضی است

سید مصطفی مرتضوی در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، اولویت اصلی نظام صنفی کشاورزی را یکپارچه سازی اراضی کشاورزی بیان کرد و گفت: به علت تعدد خرده مالکین، فعالیت های آن ها تنها به زمین های خودشان محدود می شود و همین امر مشکلاتی را به وجود می آورد.

رییس نظام صنفی کشاورزی شمال استان کرمان با بیان اینکه اجرای تعاونی های آب در هر موتور پمپ امکان مدیریت گروهی آنان را فراهم می سازد، گفت: این اقدام در اجرای مناسب سیستم های آبیاری تحت فشار مؤثر خواهد بود.

وی یکپارچه سازی اراضی کشاورزی را تنها چاره نجات و حیات کشاورزی شمال کرمان عنوان کرد و افزود: مدل های مختلف این کار قبلاً انجام شده و موفق بوده است.

مرتضوی هم چنین به جلسه هم اندیشی با وزیر جهاد کشاورزی در کرمان اشاره کرد و گفت: در این جلسه مسئله بحران آب استان مطرح شد و مشکلات پیش روی کشاورز ار قبیل هزینه های آّب، کود و سم بررسی گردید.

رییس نظام صنفی کشاورزی شمال استان کرمان با بیان اینکه نظام صنفی کشاورزی علاوه بر ایجاد هویت و شناسنامه برای کشاورزان در مدیریت زمین زیر کشت آنان نیز تأثیر خواهد داشت، اظهار کرد: بهبود اوضاع کسب و کار کشاورزان و رفع مشکل بیمه آنان از دیگر فعالیت های این نظام صنفی می باشد که هم اکنون مرتفع گردیده است.

برچسب ها:
خانه خشتی رفسنجان کشاورز نظام صنفی کشاورزی شمال کرمان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان