مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور یادآور شد؛

رکن اصلی و اساس تربیت در مدارس علمیه اساتید حوزه هستند

  • شناسه خبر: 63761
رکن اصلی و اساس تربیت در مدارس علمیه اساتید حوزه هستند

حجت الاسلام جمشیدی گفت: امروزه رسانه ها و فضای مجازی برای ما تهدید به شمار می آیند و باید از این فرصت استفاده کرد و با ورود به فضای مجازی جلوی بسیاری از آسیب ها گرفته شود.

خانه » آخرین اخبار » رکن اصلی و اساس تربیت در مدارس علمیه اساتید حوزه هستند

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور در مراسم افتتاحیه ساختمان حوزه علمیه ریحانه النبی (س) شهرستان رفسنجان، مدرسه علمیه را مدرسه ای دانست که به دور از حسادت، شک، دودلی و تردید است و گفت: شخص طلبه در آنچه که انتخاب می کند تردید نکند.

وی افزود: ما در مسیری قرار گرفته ایم که اولین هدفش نصیب خودمان می شود و مطابق با فطرت انسانی است و کاری کنید که وجود حضرت مهدی (عج) به یاد ما باشد.

مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور تعهد داشتن با یکدیگر را باعث به احتزاز در آمدن پرچم توحید عنوان کرد و خاطر نشان کرد: بیش از ۳۰ هزار طلبه در مدارس آموزش و پرورش و ۱۰ هزار مبلغ سازمان یافته وجود دارند و حلقه های صالحین برای ارتقای فرهنگی در بخش خواهران و برادران اجرا می شود.

افتتاح مدرسه علمیه ریحانه النبی(س)رفسنجان-خانه خشتی (۲)وی تصریح کرد: در برخی مدارس طلبه هایی جذب کرده ایم که از نظر ما باطل بوده اند ، ولی امروزه از جمله اساتید برتر شناخته می شوند.

حجت الاسلام جمشیدی گفت: علم حقیقی علم دین است که جزء ای از ذات و روح شماست و این فضیلت ها و علوم از انسان جدایی ناپذیرند.

وی رکن اصلی و اساس تربیت در حوزه های علمیه را اساتید حوزه دانست و افزود: اساتید در حوزه ها سهم اصلی را بر عهده دارند و امروزه رسانه ها و فضای مجازی برای ما تهدید به شمار می آیند و باید از این فرصت استفاده کرد و با ورود به فضای مجازی جلوی بسیاری از آسیب ها گرفته شود.

برچسب ها:
اخباررفسنجان خانه خشتی رفسنجان رکن اصلی و اساس تربیت در مدارس علمیه اساتید حوزه هستند
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان