در نشست وضعیت سلامت شهرستان رفسنجان مطرح شد؛

تبلیغات منفی علیه بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) زیاد است

  • شناسه خبر: 63693
تبلیغات منفی علیه بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) زیاد است

رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با تأکید بر اینکه تبلیغات منفی علیه بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) زیاد است، گفت: اگر می خواهیم بین یزد و کرمان باقی بمانیم، باید غیر قابل انکار باشیم.

خانه » آخرین اخبار » تبلیغات منفی علیه بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) زیاد است

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“،با حضور فرماندار، بخشداران و ائمه جمعه بخش های کشکوئیه، فردوس و نوق رفسنجان وضعیت مسائل بهداشتی درمانی شهرستان بررسی شد.

در این نشست فرماندار رفسنجان با اشاره به طرح تحول نظام سلامت، آن را یکی از بزرگترین طرح های در حال اجرای بعد از انقلاب اسلامی ایران بیان کرد و گفت: صحت و سلامت از نیازهای اصلی جامعه است و دولت نیز در این راستا اقدامات بسیار خوبی انجام داده و کار به سرعت در حال پیگیری می باشد.

حمید ملانوری با بیان اینکه گلایه و انتظاراتی بر وضعیت بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان وجود دارد، افزود: ائمه جمعه و بخشداران به عنوان افرادی که با مردم در ارتباط اند توقعات و انتظارات مردم را انعکاس می دهند.

وی ادامه داد: همه ما مأمور و کارگزار نظام هستیم و بحث سلامت نیز شوخی بردار نیست؛ دولت نیز انتظار دارد در ازای ارائه خدمات، رضایت مردم را جلب نماید.

IMG_1231

اسماعیلی ندیمی رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان نیز با ارائه گزارش عملکرد هفته سلامت، به چگونگی اجرای طرح تحول نظام سلامت در شهرستان پرداخت و گفت: در سال ۹۳ بیش از ۱۹ هزار بیمار در بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) بستری شده است که از این تعداد ۶۲۰ مورد به مرگ انجامیده است.

علی اسماعیلی ندیمی میانگین مرگ و میر در بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) را ۳ درصد اعلام کرد و افزود: این میزان کمترین آمار مرگ و میر می باشد که شاید به ندرت بتوان نمونه آن را یافت.

وی تعداد پذیرش بیماران به بیمارستان مرادی را بیش از ۱۲ هزار نفر عنوان کرد و گفت: زایشگاه نیک نفس نیز بیش از ۹ هزار بستری داشته است که  ۳ هزار و ۲۰۰ نفر تحت درمان و جراحی خاص قرار گرفته اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان رفسنجان با تأکید بر بهبود وضعیت بیمارستان ها و مراکز درمانی شهرستان، اظهار کرد: مکلف به اجرای وظایف هستیم و به سرعت موارد را پیگیری می کنیم.

IMG_1253

اسماعیلی ندیمی تصریح کرد: خروج متخصصین و نامناسب بودن برخورد کادر درمانی از شکایات مردمی است که ما نیز به آن واقف هستیم  و دستمان در این مورد بالاست؛ اما نمی توان جلوی متخصصین را گرفت که از شهر نروند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان افزود: تمامی آزمایشات مراکز بهداشتی درمانی روستایی باید انجام شود و مکلف به انجام آن هستیم و شبکه های دندانپزشکی روستایی باید در روستاها راه اندازی شود؛ اگر انجام نشود، تخلف است.

اسماعیلی ندیمی با تأکید بر اینکه تبلیغات منفی علیه بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) زیاد است، سال جدید را سال تجهیز بیمارستان های دولتی بیان کرد و گفت: اگر می خواهیم بین یزد و کرمان باقی بمانیم، باید غیر قابل انکار باشیم.

در ادامه ائمه جمعه بخش های نوق و کشکوئیه به بیان مشکلات اورژانس و مراکز درمانی بخش های خود پرداختند.

برچسب ها:
خانه خشتی رفسنجان سلامت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • پیام

    سلام وخسته نباشید.خواهشابی انصافی نکنید.من ک از بیمارستان راضیم و باور کنید مرگ و زندگی دست خداست همون خدایی ک یزد و کرمان هست رفسنجان هم هست.چندین موردو سراغ دارم ک بابدترین حا وارد بیمارستان علی بن شدن و با حال خوب مرخص شدن... تو ضیح دادنش مفصله .هر کس شک داره به ادعای من ،ایمیل بزنه ک موردارو معرفی کنم. ممنون و تشکر از همه ی پرسنل زحمتکش درمان ب خصوص شبکه درمان رفسنجان

    فاطمه

    خداییش ما مردم رفسنجون زیادی هم بی انصافیم چه بسا بیماران زیادی تو این بیمارستان درمان شدن. قصور پزشکی همت جا و تو همه بیمارستانها هست. من خودم بیمارمو بردم یزد بدتر شد آوردمش رفسنجون خودمون کاملا خوب شد. درسته یزد به یکی از قطب های پزشکی ایران تبدیل شده اما شما میدونستین بیماراتو بیمارستانهای دولتی یزد تو کل زمان بستریشون فقط شاید یکبار بیان مریضو ببینن و بقیه مدت ها دانشجوهای تخصص میبینن ولی تو رفسنجان پزشک هرروز میبینه مریض رو. کرماو هم به افضلی پور میگن کشتارگاه، شیراز به نمازی میگن ًس تو هرشهری اینجور چیزا هست

    صادق

    متاسفانه این بیمارستان یه سری نقاط ضعف داره اولیش اینکه شما به محض ورود به اورژانس متوجه میشین که نیروی کادر پرستاریشون واقعا کمه که حتی ماازبیرون که وارد میشیم متوجه میشیم. وقتی تو اورژانس میری میبیتی همه دارن کار میکنن وکسی بیکار نیست ولی کار مریضمون دیرانجام میشه این یعنی اینکه واقعا نیرو کمه دومین عیبش از نظر من اینه که چرا پزشک متخصص داخلی یا جراحی یا مغزواعصاب که اون روز شیفتن نمیان سریع مریض هاشون رو ببینن و میگویند بعد از مطب میاییم حتی پزشک سونوگرافیشون اونقد افتضاحن که مریض ما از ساعت ۴بعدازظهر تو اورژانس مونده بود تا ایشون اول برن مطبشون و بعد ساعت ده شب اومدن انجام دادن

    حمید

    تا وقتی که زحمت رو پرسنل درمان بکشن ،ومنفعت رو هیت علمی وپزشکان ببرن همینه،تا وقتیکه تبعیض باشه وهیت علمی وپزشکان ۱۰۰ برابر پرستاران دریافت کنن،انگیزه ای برای پرسنل درمانی نمی مونه که دلسوز بیمار باشه واین وسط مریضه که ضرر میکنه البته که مدیریت نا کارامد وپزشک محور هم تاثیر منفی زیادی داره،فقط کافیه یه سر به کلنیک های تخصصی بزنید واز نوبت دهی وارزشی که برای مردم قایل میشن متوجه کل ماجرا میشید.تو عصر ارتباطات نوبت دهی با ۳۰ سال پیش فرقی نداره.

    کاظم

    شوهر خاله من خودش با پای خودش رفت بیمارستان برای ناراحتی قلبیش که کمی حالش به هم خورده بود به شب نرسید توی بیمارستان فوت کرد اصلا باورمون نشد چون خودش رفت بود

    عرفان

    من بابام عمل آنژیو کرد هم کرمان و هم رفسنجان واقعا این بخش بیمارستان خیلی خوب و تمیزتر از کرمان بود و متخصصین کاربلد جا داره تشکر کنم

    خخخخخخ

    تمیز و کاربلد ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! مطمئن باش بابات طوریش نبوده همینجوری آنژیوش کردن بیمارستان می خواست یه بنده خدایی رو آنژیو کنه فنر اون اندازه نداشت بعد با فنر یه کم بزرگتر زده بودن رگو ضعیف کرده بودن بعد بیمارو نتونسته بودن کاریش کنن گفتن خوب شد برو بعد از یک هفته دوباره بیمار سکته خفیفی می کنه سریع می برنش تهران که متخصصین می گن ما کاری نمی تونیم بکنیم چون زدن رگو ضعیف کردن که مجبور شدن باتری برای بیمار بزارن و ....

    محمد عباسی سرداری

    با سلام در تاریخ ۳اردیبهشت ۱۳۹۴ پسر اینجانب به علت حادثه دیدن در خانه برای مداوا به اورژانس برده شد وزحمت کشیدند دو بخیه هم زدند اما همین دو بخیه یک ساعت طول کشید شاید کمی بیش از این که به هر حال جای تشکر دارد اما متاسفانه گویا پزشک کشیک ناراحت شده بودند که از خواب بیدار شدند که در این مورد هم جای تاسف دارد

    بانکی

    بخدا اگه ریس بیمارستان مریض بشه میگه سریع من و ببرین یزد خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    خخخخخخ

    امام جمعه هم می ترسه از این بیمارستان

    علی

    رمضانی‌پور افزود: بازسازی و توسعه خوبی در مراکز بهداشتی درمانی شهرستان رفسنجان صورت گرفته است، اما تا زمانی که بیمارستان خصوصی در این شهر ایجاد نشود، باز هم مراجعات مردم به سایر شهرها و استان‌ها ادامه دارد. امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه وجود دو پزشک متخصص اورژانس کار خوبی است، اظهار کرد: اما تشخیص اولیه درد بیمار اهمیت زیادی دارد که باید به خوبی انجام شود تا بیماران دچار مشکلات حادتری نشوند.

    محمد

    خدا کنه پاتون به این بیمارستان کشیده نشه از اورژانس گرفته تا .... اگر از نظر قلبی مشکل پیدا کردید سریع خودتون رو به یزد برسونید چون اینجا سریع می گن مشکل نداری برو خونه... اگر جاییت شکست برو کرمان یا یزد چون عکس می گیرن ولی دکتراش بلد نیستن تشخیص بدن این اتفاق هر روز شاهدش هستم که بعد از چند روز مریضا میان دوباره برای عکس .... به هیچ وجه بچتو نزار تو بیمارستان .. رفسنجان فقط یه بیمارستان خصوصی می خواد که واقعا بیمار رو مداوا کنند ودلشون بسوزه

    سجاد

    تبلیغ منفی کجا بوده؟! چند روز پیش اورژانس بیمارستان بودیم اتاق بخیه کلی مگس داشت!! تشخیص اشتباه دادن پزشک ها هم ک یک چیز خیلی عادی هست!

    بیمار

    واقعا که بیمارستان نیس کشتارگاه هس من سه روز تو این بیمارستون بودم داشتم روز به روز بدتر میشدم واقعا پرستار های دلسوزی دارن فقط اومدن خوش گذرونی و پیک نیک بعد سه روز رفتم یزد دو روز بعدش خوب خوب شدم اومدم خونه پرستار نبودن طلا طلا بیمارستان نبود بهشت دکتر نبود شفا دهنده
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان