سیزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت برگزار می شود/ شرکت بیش از ۳۷۰ داوطلب از رفسنجان

  • شناسه خبر: 63670
سیزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت برگزار می شود/ شرکت بیش از ۳۷۰ داوطلب از رفسنجان

سیزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز جمعه یازدهم اردیبهشت ماه ۱۳۹۴همزمان در سراسر کشور در رفسنجان بر گزار می گردد.

خانه » آخرین اخبار » سیزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت برگزار می شود/ شرکت بیش از ۳۷۰ داوطلب از رفسنجان

به گزارش “خانه خشتی“، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان، سیزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز جمعه یازدهم اردیبهشت ماه ۱۳۹۴همزمان در سراسر کشور در رفسنجان بر گزار می گردد.

بنا به این گزارش، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان با دارا بودن ۱۶مؤسسه فرهنگی قر آن وعترت دارای مجوز هرسال به صورت چشمگیری در این آزمون ها شرکت نموده و همواره از شهرستان های قابل مطرح در سطح استان و کشور در خصوص استقبال از این آزمون بوده و تاکنون رتبه های قابل توجه ای را به خود اختصاص داده .لازم به توضیح است که از مجموع۱۹۸۰نفر داوطلب شرکت کننده در آزمون سراسری قرآن و عترت درسطح استان کرمان تعداد۳۷۳ نفر داوطلب از شهرستان رفسنجان می باشد که پس ازشهر کرمان رفسنجان بیشترین تعداد آمار را در این خصوص دارا می باشد.

آزمون سراسری قرآن و عترت روز جمعه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ همزمان در سراسر کشور در «دانشگاه آزاد رفسنجان» واقع دربلوار ۲۲ بهمن برگزار و به کسانی که موفق به کسب نمره قبولی در آزمون گردند مدرک معتبر از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد اعطا خواهد شد.

داوطلبان جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانند با دفتر فعالیتهای قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان۳۴۲۶۶۳۸۰یا با مؤسسه فرهنگی قرآن وعترت راه وصال مجری برگزاری سیزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت باشماره ۰۹۱۳۹۹۳۷۷۸۱ تماس حاصل نمایند.

برگزاری آزمون سراسری قرآن و عترت که به عنوان یکی از ابزارهای ارزیابی عملکرد آموزشی مؤسسات و مراکز قرآنی تحت پوشش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین شناسایی و کشف استعداد ها و نخبگان و ایجاد فضای مناسب جهت پرورش و رشد آنان در سطح ملی مورد توجه قرار گرفته است هر سال دوبار (اردیبهشت ماه و مهرماه هر سال )توسط دفتر آموزش و توسعه مشارکتها و در چهار موضوع ۱-ترجمه و مفاهیم قرآن کریم۲-تدبر در قرآن کریم۳- حفظ قرآن کریم ۴-ترجمه و مفاهیم نهج البلاغه ودر۱۷ رشته برگزار میگردد.برگزار می گردد.

لازم به بیان می باشد با تدبیر دفتر آموزش و توسعه مشارکتها معاونت قرآن و عترت ، جهت سهولت و برگزاری مطلوب آزمون حفظ قرآن کریم با هدف ایجاد انگیزه در میان عموم جامعه به ویژه نسل نوجوان برای اهتمام بیشتر به حفظ قرآن کریم برای داوطلبین زیر ۱۲ سال این آزمون به صورت شفاهی بر گزار میگردد.

برچسب ها:
خانه خشتی رفسنجان قرآن و عترت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان