در مراسم اختتامیه جشنواره عکس دهه فجر؛

از عکاسان خانه خشتی تقدیر شد + عکس

  • شناسه خبر: 63643
از عکاسان خانه خشتی تقدیر شد + عکس

در مراسم اختتامیه جشنواره عکس دهه فجر، از دو عکاس پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی تقدیر شد.

خانه » آخرین اخبار » از عکاسان خانه خشتی تقدیر شد + عکس

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، با حضور فرماندار، از برترین های جشنواره عکس دهه فجر تقدیر شد.

فرماندار رفسنجان نیز هنر عکاسی را در ماندگاری فعالیت های اجتماع و ثبت وقایع مؤثر خواند و گفت: ذائقه بصری مردم برای دریافت سریع اطلاعات از هنر عکاسی و تصویر استفاده می کند.

حمید ملانوری پیشرفت و توسعه شهرستان را در توسعه فرهنگ دانست و افزود: امیدوارم مجمع مشاوران جوان بستر مناسبی برای حضور همه جوانان در فعالیت های فرهنگی هنری فراهم کند تا بتوانیم قابلیت های شهرستان را بکار گیریم.

ملانوری فرماندار رفسنجان-خانه خشتی

غلامرضاپور مشاور فرماندار در امور جوانان نیز از آغاز فصل جدید فعالیت های این مجمع در فصل جدید خبر داد و گفت: عمده فعالیت مجمع در فصل جدید در حوزه فرهنگ خواهد بود و برآیند همه حرکت ها نیز در این راستاست.

وی در ادامه خواستار حضور جوانان علاقمنددر مجمع شد و افزود: مجمع مشاوران جوان در انحصار هیچ فرد یا گروه خاصی نیست و همه علاقمندان به صرف اهمیت و اراده برای توسعه شهرستان می توانند مشارکت کنند.

برگزیدگان جشنواره عکس دهه فجر-خانه خشتی (۱)

علی پور دبیر اجرایی جشنواره از دریافت ۳۵۰ اثر از ۳۵ عکاس رفسنجان به دبیرخانه جشنواره خبر داد و گفت: این جشنواره در دو بخش مراسم و آیین های دهه فجر و حضور جوانان در دهه فجر برگزار شد.

ایرج علی پور سطح کیفی عکس های رسیده را بسیار خوب توصیف کرد و افزود: علاوه بر شش عکاس برگزیده، ۱۰ عکاس برتر نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.

برگزیدگان جشنواره عکس دهه فجر-خانه خشتی (۲)

وی افزود: در بخش مراسم و آیین های دهه فجر، حسام الدین باقری، بهناز حسینی نوه و حسین محمدرضایی به ترتیب اول تا سوم شدند و در بخش حضور جوانان در دهه فجر، رتبه اول تا سوم به سینا پورحیدری، امیرحسین یک پیکر و امیررضا پورحیدری تعلق گرفت.

هم چنین هیئت داوران آقایان عباس بلوچی و سیامک جعفری آثار عکاسان مهناز شریفی، علی اسدی، حامد قاسمی، کیمیا نژاد حکم الله، احمد عابدینی، یوسف ریاحی، عباس حسنی پور، صادق جعفری، حدیث اکبری و علی بازمانده را شایسته تقدیر دانست.

لازم به ذکر است مهناز شریفی و احمد عابدینی از عکاسان پایگاه اطلاع رسانی “خانه خشتی“، رفسنجان در این مراسم موفق به دریافت لوح تقدیر شدند. عکاس خانه خشتی_ رفسنجانبرگزیدگان جشنواره عکس دهه فجر-خانه خشتی (۳) برگزیدگان جشنواره عکس دهه فجر-خانه خشتی (۵) برگزیدگان جشنواره عکس دهه فجر-خانه خشتی (۶) برگزیدگان جشنواره عکس دهه فجر-خانه خشتی (۷) برگزیدگان جشنواره عکس دهه فجر-خانه خشتی (۱۰) برگزیدگان جشنواره عکس دهه فجر-خانه خشتی (۸) برگزیدگان جشنواره عکس دهه فجر-خانه خشتی (۹) برگزیدگان جشنواره عکس دهه فجر-خانه خشتی (۱۱)

برچسب ها:
خانه خشتی رفسنجان عکس دهه فجر مجمع مشاوران جوان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • ]چنار

    تجلیل از منتخبین عکاسی در روز ۲۲ بهمن بود چه خبریه که تیتر با موضوع همخوانی ندارد. خب دیگر عکاسان هم تقدیر شدن، فقط خودتونو می بینین خانه خشتیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟

    علیرضا

    به همه منتخبین تبریک عرض می کنم به ویژه خانم شریفی که با عکس خود تمامی اتفاقات را به تصویر میکشند

    عهدیه

    تبریــــــــــــــــــــــــــک میگم به همه منتخبین جشنواره خصوصا خانم شریفی ودیگرعکاسان خانه خشتی که بهترین عکسهارادرهمه زمینه هاثبت کردندو واقعاهم جای تقدیروتشکردارند. به امیدموفیت روزافزون شما

    معظمه

    سلام ببخشید تقدیر از عکاسان ۲۲ بهمن یا خانه خشتی؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! به صحت این خبر اطمینان دارید عایا؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! یه کمم خودتون و تحویل بگیرید. محشرید بخدا!!!

    جانان

    گزارشگر محترم، لطفا خبرکذب ندهید، اینها عکاسان یک جشنواره مربوط به دهه فجرو راهپیمایی ۲۲ بهمن بودند نه عکاسان خانه خشتی. واقعا که.!!

    سجاد

    خو آدم حسابی اگه می خوای ب اینا گیر بدی ی گیر درست بده، وقتی بدون خوندن متن خبر دیدگاه می زنی نتیجه جز ایجاد شادی و خنده برای جمعی از خواننده های خانه خشتی نداره خخخخ
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان