یادداشت/حیدر معصومی ریسه

در یمنی چو با منی؛ پیش منی چو بی منی در یمنی…

  • شناسه خبر: 63561
در یمنی چو با منی؛ پیش منی چو بی منی در یمنی…

وقتی مردانی چون شهیدان عزیزمان در سوریه جان خود را فدای قبر زینب مظلوم (س ) می کنند ما می شویم تروریست ولی وقتی هزاران بی دین لامذهب از سراسر دنیا برای بدترین جنایات بشری به سوریه حمله میکنند می شوند ناجی مردم…

خانه » آخرین اخبار » در یمنی چو با منی؛ پیش منی چو بی منی در یمنی…

به گزارش “خانه خشتی”، وقتی انقلابهای منطقه اعراب نشین و شمال آفریقا شروع شد ته دلمان قنج رفت که دیگر اسلام کل منطقه را خواهد گرفت و امید و نشاط و مسلمانی فراموش شده به این کشورها باز خواهد گردید ولی افسوس که دشمنان ما و اسلام خیلی زرنگتر از اینها بودند و با راه انداختن مسلمانان دو آتشه ای همانند القاعده؛ النصره؛ طالبان؛ ارتش آزاد و در آخر از همه آتشی تر داعش را به جان مسلمانان منطقه انداختند تا با آبی که گل آلود می کنند ماهی های مورد نظر خود را صید کنند.

وقتی اسرائیل در جنگ ۳۳ روزه لبنان شکست خورد؛ وقتی اسرائیل از مردم بی دفاع غزه شرمسارانه شکست خورد؛ وقتی اسرائیل در جنگ با لبنان بیش از ۳ روز تاب نیاورد و آتش بس را پذیرفت همگی گمانشان این بود که که اسرائیل عمرش تمام شده.

وقتی ایران و عراق و سوریه و لبنان در یک خط و آنهم خط مقاومت قرار گرفتند اسرائیلی ها که قافیه را باخته می دیدند دست به دامان آمریکا شدند تا با شرکای بی دین به ظاهر مسلمان خود در بعضی کشورهای اسلامی از جمله عربستان؛ قطر و اردن و از همه بدتر ترکیه دست به دست هم دهند و گوش به فرمان آمریکا و ارباش اسرائیل.

دلمان خوش بود که مسلمانیم و با تشرف به خانه خدا بزرگترین آرزوی زندگیمان را جامع عمل می پوشانیم: دیدید سعودی های از خدا بی خبر چطور آبروی هر مسلمانی را که بود بردند و از آن به جهاد در راه خدا یاد کردند ؛ دیدید چطور عربستان با شیرین زبانی های آمریکا و با سلاح های مخرب اسرائیل غاصب چه بر سر مسلمانان یمنی آورد.

دیدید قبور صحابه پاک پیامبر را چه غریبانه خراب کردند و در پی جسد بی جانش به کاوش پرداختند. انسان دق می خورد که این حقوق بی بشری حمار صفت که به کوچکترین حرکت در کشور ما بیانه صادر می کنند و با فرسنادن افرادی خبیث چون احمد شهید آنچه می خواهند بر وی دیکته می کنند و در سازمان ملل بر علیه ایران که چنین است و چنان است قطعنامه بی هویت صادر می کنند و با اکثریت قاطع آنرا تصویب می کنند.

ای غاصبان بی دین چطور کوچکترین موضوع که حتی از به زبان آوردنش انسان چندشش می شود (آزادی دادن به همجنس بازان) تمام شبکه های خبری دنیا را بمباران خبری می کنند ولی وقتی سعودی های وهابی که نه دین دارند و نه دنیا که هزاران زن و کودک یمنی بی گناه را به خاک و خون می کشند قطعنامه صادر نمی کنید که هیچ حتی از آنها طرفداری هم می کنند…! آیا به راستی انسانیت نمرده است؟ آیا به قول سالار شهیدان حضرت حسین بن علی اگر دین ندارید لااقل آزاد مرد باشید و برای یک بار هم که شده جلوی چنین نامردی های عیانی را نبایست گرفت تا لااقل دلمان خوش باشد که سازمان ملل داریم نه سازمان دغل…!

چقدر دلمان به درد می آید که گروه خبیثی چون داعش با پرچم اسلام می آیند و هر آنچه غیر مسلمانیست انجام می دهند به نام اسلام.

البته دلمان به ظهور آقایمان خوش است که می آید و حق اینها را کف دستشان می گذارد ولی دیگر تحمل این وضع تا به کی..؟ حافظ اگر چه دلداریمان داده که یوسف گم گشته باز آید به کنعان غم مخور ولی تا به کی باید این ناجوانمردی ها را ببینیم و از دستمان کاری بر نیاید…

ما که مطمئنیم کسی جرات پدرش را ندارد نگاه چپی به کشور ما بیندازد ولی رنج هم کیشانمان رنجمان می دهد. دیگر خسته شدیم؛ دیگر از اینکه حرمین شریفین مقدسمان در دست وهابیهاست آزرده خاطریم…

خدایا تا به کی این مسلمانان باید زیر یوغ ناجوانمردان تاریخ له شوند و از کسی صدایی بر نیاید مگر انسانهای آزاده دنیا کجایند وقتی مردانی چون شهیدان عزیزمان در سوریه جان خود را فدای قبر زینب مظلوم (س ) می کنند ما می شویم تروریست ولی وقتی هزاران بی دین لامذهب از سراسر دنیا برای بدترین جنایات بشری به سوریه حمله میکنند می شوند ناجی مردم…

سردمداران حقوق بشر این ننگها بر چهره تان تا ابد خواهد ماند و از اعمالتان شرمسارخواهید شد. حیف که دستمان از چاره کوتاست و مجبوریم در پاسخ حافظ شیرین سخن این ندا را سر دهیم که: دیدی ای حافظ که کنعان دلم بی ماه شد / عاقبت با عشق و غم کوه امیدم آب شد / گفته بودی یوسف گم گشته باز آید ولی / یوسف من تا قیامت همنشین چاه شد.

به امید روزی که چهره همه نامردان تاریخ از صفحه روزگار محو شود که طولی نخواهد کشید مطمئن باشید – ان شاالله-

یادداشت: حیدر معصومی ریسه

برچسب ها:
اخباررفسنجان خانه خشتی در یمنی چو با منی؛ پیش منی چو بی منی در یمنی... رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • علی

    خدارحمت کندتمامی شهدای اسلام رابخصوص شهدای مدافع حرم را،انشاءا...
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان