استاندار کرمان اعلام کرد اجرای بیش از ۲۰۰ هزار واحد مسکونی توسط دولت در کرمان

  • شناسه خبر: 6349
استاندار کرمان اعلام کرد اجرای بیش از ۲۰۰ هزار واحد مسکونی توسط دولت در کرمان

خانه خشتی: استاندار کرمان گفت: در دولت‌های نهم و دهم بیش از ۲۰۰ هزار واحد مسکونی شامل واحدهای بازسازی شده زلزله، واحدهای شهری و روستایی و مسکن مهر در استان اجرا شده است. به گزارش خانه خشتی به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، اسماعیل نجار در دیدار معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما […]

خانه » آخرین اخبار » استاندار کرمان اعلام کرد اجرای بیش از ۲۰۰ هزار واحد مسکونی توسط دولت در کرمان

خانه خشتی: استاندار کرمان گفت: در دولت‌های نهم و دهم بیش از ۲۰۰ هزار واحد مسکونی شامل واحدهای بازسازی شده زلزله، واحدهای شهری و روستایی و مسکن مهر در استان اجرا شده است.

به گزارش خانه خشتی به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، اسماعیل نجار در دیدار معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما با اشاره به فعالیت‌ها و کارهای بزرگ انجام شده در بخش‌های مختلف استان اظهار داشت: ۳۰ طرح مهر ماندگار تنها جلوه‌ای از تلاش و خدمت دولت مهرورز در استان کرمان است.

وی افزود: این طرح‌ها شامل هشت طرح در حوزه وزارت نیرو، هشت طرح در حوزه راه و شهرسازی، هفت طرح در بخش صنعت و معدن، چهار طرح در حوزه بهداشت و درمان، دو طرح در حوزه نفت و گاز و یک طرح در حوزه وزارت رفاه و تامین اجتماعی است.

نجار تصریح کرد: با تکمیل این طرح‌ها روند توسعه و ترقی استان شتاب بیشتری می‌گیرد و با بهره‌برداری از این طرح‌ها مردم شایسته خدمت استان بیش از گذشته خدمات نظام را لمس می‌کنند.

استاندار کرمان با اشاره به سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته در استان در بخش‌های دیگر گفت: با سرمایه‌گذاری ۱۵ میلیارد تومانی طرح‌های بزرگ صنعتی و معدنی دیگر در حال انجام است که به زودی شاهد افتتاح دو طرح با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان هستیم.

نجار افزود: در دولت‌های نهم و دهم بیش از ۲۰۰ هزار واحد مسکونی شامل واحدهای بازسازی شده زلزله، واحدهای شهری و روستایی و مسکن مهر در استان اجرا شده که احداث ۴۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح مسکن مهر نقش قابل توجهی در تعدیل قیمت مسکن و اجاره‌بهای آن و حل مشکل بخشی از مسکن جوانان داشته است.

وی از برنامه‌های صدا و سیما به ویژه مرکز کرمان در امر اطلاع‌رسانی خدمات صورت گرفته توسط نظام و تنویر افکار عمومی تشکر و قدردانی کرد.

کیومرث طهماسبی معاون امور استان‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی نیز اظهار داشت: تلاش صدا و سیما بر آن است تا بستر مناسبی برای اطلاع‌رسانی عمومی فراهم آورد.

وی گفت: بدون تردید آگاهی مردم از خدمات صورت گرفته نظام در بخش‌های مختلف سبب رضایتمندی آنان می‌شود، بنابراین استفاده از روش‌های خلاقانه و هنرمندانه برای بیان این خدمات جزو برنامه‌های رسانه ملی است.

طهماسبی خاطرنشان کرد: در کنار این خدمات مسائل و مشکلات متعددی وجود دارد که رسانه ملی وظیفه دارد به نحوی بررسی و راهکارهای حل آنها را با استفاده از نظرات کارشناسان و صاحب‌نظران و انتقال آن به مراجع ذیربط اقدام کند.

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان