رئیس دفتر آیت الله مصباخ یزدی یادآور شد؛

رابطه با آمریکا برای جمهوری اسلامی ایران هیچ نفعی ندارد/مردم با فتنه گران برخورد کنند

  • شناسه خبر: 63463
رابطه با آمریکا برای جمهوری اسلامی ایران هیچ نفعی ندارد/مردم با فتنه گران برخورد کنند

دکتر جلالی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری گفت: مردم را در جریان امور قرار دهید و بی تفاوت نباشید و وظیفه مسئولین دولتی مطلع کردن مردم و نخبگان از جزئیات و واقعیات است.

خانه » آخرین اخبار » رابطه با آمریکا برای جمهوری اسلامی ایران هیچ نفعی ندارد/مردم با فتنه گران برخورد کنند

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، سخنرانی دکتر جلالی رئیس دفتر آیت الله مصباح یزدی با موضوع بیانیه لوزان، در مسجد امام خمینی (ره) شهرستان رفسنجان برگزار شد.

دکتر جلالی ضمن اشاره به ماه رجب که ماه انس با قرآن و برکت است، گفت: با توجه به بیرون آمدن ۳ بیانیه از یک جلسه، باید این نکته توجه شود که چرا آمریکائیان با گفتن جزئیات مذاکره موافق هستند و تیم مذاکره ایران موافق نیست.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند مردم را در جریان امور قرار دهید و بی تفاوت نباشید و وظیفه مسئولین دولتی مطلع کردن مردم و نخبگان از جزئیات و واقعیات است، افزود: حدود یک سال و نیم از این مذاکرات می گذرد و مسئولین اطلاع درستی نمی دهند و این باعث ایجاد شک و تردید از تیم مذاکره  و بی اعتمادی نسبت به آنها می شود.

دکتر جلالی رئیس دفتر آیت الله مصباح-خانه خشتی۲دکتر جلالی با تأکید به انتقاد عین همدلی و همزبانی با دولت، خاطر نشان کرد: مسئولین صحبت های افراد مخالف را بشنوند ؛ شاید در حرف های آن ها نکته ای باشد که اگر رعایت شود کارها پیش رود و اگر نکته ای نبود قانع شوند؛ در این خصوص است که همدلی و یکسان سازی به وجود می آید.

وی با اشاره به سخن رهبری که فرمودند تحریمات باید یکجا برداشته شود ، خاطر نشان کرد: دعوای آنان سیاسی است و آمریکا مجلس آینده را می خواهد، زیرا در صورت لغو تحریمات تنها یک پنجم آن برداشته می شود که رابطه با آمریکا برای جمهوری اسلامی ایران هیچ نفعی ندارد.

رئیس دفتر آیت الله مصباح در ادامه افزود: مسئولین به دوری از تنگ نظری، خود محوری، جمود و خود بینی اتمام ورزند، زیرا این کارها باعث ایجاد آسیب های جدی به نظام می شود.

دکتر جلالی رئیس دفتر آیت الله مصباح-خانه خشتیوی با تأکید به جلوگیری از ورود فتنه گران به رفسنجان، اظهار داشت: ما فتنه ستیز ، فتنه سوز و ضد فتنه هستیم و با فتنه گران برخورد می کنیم و باید جلسات کسانی که در فتنه ۸۸ آتش برافروختند و فتنه کردند کنسل شود.

دکتر جلالی ابراز داشت: مسئولین اطلاعاتی، امنیتی و نظامی شهرستان رفسنجان در این خصوص پیگیری و از این گونه برخوردها جلوگیری کنند و مردم رفسنجانی نیز در صحنه باشند و روشنگری را در پیش گیرند.

برچسب ها:
اخباررفسنجان خانه خشتی رابطه با آمریکا برای جمهوری اسلامی ایران هیچ نفعی ندارد/مردم با فتنه گران برخوردکنند رفسنجان
تلگرام
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان