رییس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر رفسنجان خبر داد؛

حلقه انسانی مبارزه با مصرف قلیان در رفسنجان تشکیل می شود

  • شناسه خبر: 63392
حلقه انسانی مبارزه با مصرف قلیان در رفسنجان تشکیل می شود

حمید ملانوری گفت: یکی از مصوبات جلسه ستاد هماهنگی کمیسیون های فرمانداری برخورد با پدیده قلیان بود که برگزاری حلقه انسانی در اردیبشهت ماه سال جاری از موارد آن است.

خانه » آخرین اخبار » حلقه انسانی مبارزه با مصرف قلیان در رفسنجان تشکیل می شود

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، حمید ملانوری در جلسه شورای هماهنگی مواد مخدر رفسنجان با بیان اینکه موضوع مواد مخدر و آسیب های اجتماعی مخرب تر از آن است که در امور روزانه به آن توجه می شود، گفت: پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر و آسیب های اجتماعی وظیفه ای همگانی است.

رییس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر رفسنجان انجام هر گونه فعالیت اجتماعی را محصول حرکت های اجتماعی دانست و افزود: هر کار نیک و بدی در جامعه محصول اجتماع بوده و همه در ایجاد آن مؤثرند.

ملانوری یکی از ویژگی های منحصر بفرد شهرستان رفسنجان را وجود خیرین صاحب نام عنوان کرد و اظهار کرد: خیرین در زمینه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر یاری رسان خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه سال ۹۴ سال پیشگیری از آسیب های اجتماعی می باشد، گفت: یکی از مصوبات جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در سال گذشته برخورد با پدیده قلیان بود که برگزاری حلقه انسانی در اردیبشهت ماه سال جاری از موارد آن است.

فرماندار رفسنجان ایجاد این حلقه انسانی را در ابراز تنفر جامعه نسبت به قلیان و مواد مخدر مؤثر خواند و ادامه داد: اگر مردم نسبت به زشت بودن این پدیده اجتماعی آگاهی یابند و این موضوع در نظر مردم زشت جلوه کند، خود مصرف کنندگان نیز از آن دوری می کنند.

برچسب ها:
خانه خشتی رفسنجان قلیان مبارزه با مواد مخدر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان