حضور مجرم “تبلیغ علیه نظام” و فعال فتنه ۸۸ در کنار هاشمی‌رفسنجانی + عکس

  • شناسه خبر: 6338
حضور مجرم “تبلیغ علیه نظام” و فعال فتنه ۸۸ در کنار هاشمی‌رفسنجانی + عکس

خانه خشتی : در تصاویری که از دیدار هاشمی رفسنجانی با برخی دانشجویان دانشگاه آزاد واحد پردیس منتشر شده، تصویر یکی از افرادی که به جرم تبلیغ علیه نظام محکوم شده نیز به چشم می‌خورد. به گزارش خانه خشتی به نقل از خبرگزاری فارس،  اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ایام ولادت […]

خانه » آخرین اخبار » حضور مجرم “تبلیغ علیه نظام” و فعال فتنه ۸۸ در کنار هاشمی‌رفسنجانی + عکس

خانه خشتی : در تصاویری که از دیدار هاشمی رفسنجانی با برخی دانشجویان دانشگاه آزاد واحد پردیس منتشر شده، تصویر یکی از افرادی که به جرم تبلیغ علیه نظام محکوم شده نیز به چشم می‌خورد.

به گزارش خانه خشتی به نقل از خبرگزاری فارس،  اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ایام ولادت امام علی (ع) و رحلت امام (ره) با تعدادی از ‌دانشجویان و اساتید گروه حقوق و علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس دیدار کرد.

در تصاویری که از این دیدار منتشر شده است، فائزه هاشمی دختر دوم اکبر هاشمی رفسنجانی نیز ‌در کنار پدر دیده می‌شود.

فائزه هاشمی رفسنجانی که استاد حقوق بین‌الملل دانشگاه آزاد ‌واحد پردیس است، پیش‌تر ‌از سوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی صلواتی به جرم فعالیت تبلیغی علیه نظام به شش ماه حبس و ۵ سال محرومیت از فعالیت‌های سیاسی، فرهنگی و مطبوعاتی محکوم شد.

علت محکومیت دختر هاشمی رفسنجانی مصاحبه وی با یک سایت ضدانقلاب بود. فائزه هاشمی رفسنجانی در این مصاحبه  به برخی مسئولان نظام توهین  کرده بود.

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان