بانوان ایرانی از سوء برداشت های برخی سخنوران مبرا هستند/قشر عظیم بانوان شئونات اسلامی را رعایت می کنند

  • شناسه خبر: 63321
بانوان ایرانی از سوء برداشت های برخی سخنوران مبرا هستند/قشر عظیم بانوان شئونات اسلامی را رعایت می کنند

امام جمعه شهرستان رفسنجان گفت: افرادی با تعابیر بد و حرف های بی پایه و اساس نسبت به ساحت مقدس و ارزشمند بانوان اهانت می کنند.

خانه » آخرین اخبار » بانوان ایرانی از سوء برداشت های برخی سخنوران مبرا هستند/قشر عظیم بانوان شئونات اسلامی را رعایت می کنند

حجت الاسلام عباس رمضانی پور در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، با تأکید بر اینکه بانوان ایرانی از سوء برداشت های برخی سخنوران مبرا هستند، گفت: افرادی با تعابیر بد و حرف های بی پایه و اساس نسبت به ساحت مقدس و ارزشمند بانوان اهانت می کنند.

امام جمعه شهرستان رفسنجان با بیان اینکه قشر عظیم بانوان شئونات اسلامی را رعایت می کنند و در فعالیت های اجتماعی حضور فعال دارند، افزود: باید با فرهنگسازی، معروف سازی و نهی از منکر، جلوه های بد ایجاد شده میان خانم ها اصلاح شود و زنان مؤمن و مسلمان ایران اسلامی یکپارچه دوشادوش مردان در همه عرصه ها نقش خود را به خوبی برای تعالی کلمه الله و اسلام ناب نشان دهند.

امام جمعه رفسنجان-خانه خشتی

وی با اشاره به نقش بانوان در طول دوران نهضت شکل گیری نظام، حضور آنان در عرصه های مختلف را ارج نهاد و اظهار کرد: اگر بانوان در دوران دفاع مقدس اجازه می یافتند در خط مقدم جبهه حضور یابند، دریغ نمی کردند.

حجت الاسلام رمضانی پور معنویت و قداست میان خانم ها را بالا دانست و گفت: بانوان با حفظ کرامت و شأن ارزشمند حجاب و عفت خود توانستند در دامان و بستر پاکشان انسان های ارزشمندی تربیت می کنند.

امام جمعه شهرستان رفسنجان حجاب را یک ضرورت بیان کرد و افزود: رعایت عفاف در جامعه و حفظ پاکی و پاکدامنی، به جامعه اصالت می بخشد.

وی با ابراز گلایه از استفاده ابزاری زن در جامعه، بر حفظ عزت زنان و پرداخت حقوق آنان تأکید کرد و ادامه داد: نباید در جامعه از زنان به عنوان ابزار استفاده شود که این امر ظلم بزرگی به قشر بانوان است.

برچسب ها:
بانوان حجاب خانه خشتی رفسنجان زن
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • خونه کاه گلی

    بلههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان