فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان در گفتگو با خانه خشتی؛

نمی گذاریم با امنیت و شرف ما بازی کنند/آماده ایم با هر گونه تهدید داخلی و خارجی تحت فرماندهی مقام معظم رهبری مقابله کنیم

  • شناسه خبر: 63240
نمی گذاریم با امنیت و شرف ما بازی کنند/آماده ایم با هر گونه تهدید داخلی و خارجی تحت فرماندهی مقام معظم رهبری مقابله کنیم

علی سلطانی گفت: نمی گذاریم با امنیت و شرف ما بازی کنند و به جز بحث هسته ای، اجازه نظارت و بازرسی از هیچ مکانی را نخواهیم داد.

خانه » آخرین اخبار » نمی گذاریم با امنیت و شرف ما بازی کنند/آماده ایم با هر گونه تهدید داخلی و خارجی تحت فرماندهی مقام معظم رهبری مقابله کنیم

علی سلطانی در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، در خصوص زیاده خواهی آمریکایی ها مبنی بر بازدید از مراکز نظامی ایران، گفت: راهی که باید در بحث هسته ای پیش بگیریم، بیانات مقام معظم رهبری است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رفسنجان با اشاره به صحبت های فرماندهان سپاه، افزود: بحث هسته ای ضمن اهمیت و ضروری بودن آن، از سایر بحث ها جداست و ملت ایران به هیچ وجه اجازه نظارت خودسرانه دولت های آمریکایی و اروپایی را در موارد امنیتی نخواهد داد.

سرهنگ علی سلطانی تأکید کرد: نمی گذاریم با امنیت و شرف ما بازی کنند و به جز بحث هسته ای، اجازه نظارت و بازرسی از هیچ مکانی را نخواهیم داد.

وی با اشاره به دوم اردیبهشت و سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تشکیل این نهاد مردمی را ضرورت دانست و اظهار کرد: سپاه با تدبیر و دوراندیشی امام راحل تأسیس شد و آمادگی آن در دفاع مقدس و قبل از آن، همیشه وجود داشته است.

سلطانی با بیان اینکه سپاه پاسداران امروز در جنگ سخت، نیمه سخت و نرم آمادگی کامل را دارا می باشد، افزود: سپاه طبق وظیفه و مأموریت اصلی خود و تحت فرماندهی فرمانده کل قوا در حفظ دستاوردهای نظام حرکت می کند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رفسنجان ادامه داد: در هر زمینه ای که اصول و ارزش های نظام خدشه دار شود، سپاه ورود می یابد و هر جا که مقام معظم رهبری فرمان دهد، با توان به مأموریت خود ادامه می دهد و از دشمنان داخلی و جهانی هراسی ندارد.

سلطانی با تأکید بر اینکه نیروهای بسیجی آمادگی هر گونه همکاری، همدلیو همزبانی با دولت و ملت را دارا می باشند، گفت: ما بسیجیان با همه آنانی که دل در گرو اسلام، امام و رهبری دارند، همکاری می کنیم و آماده ایم با هر گونه تهدید داخلی و خارجی تحت فرماندهی مقام معظم رهبری مقابله کنیم.

برچسب ها:
امنیت بسیج خانه خشتی رفسنجان فرمانده سپاه مراکز نظامی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان