ضدانقلاب خارج‌نشین خواستار افزایش تحریم‌ها علیه ملت ایران شد.

  • شناسه خبر: 6324
ضدانقلاب خارج‌نشین خواستار افزایش تحریم‌ها علیه ملت ایران شد.

خانه خشتی : ۳۰ گروه ضدانقلاب در نامه‌ای به برخی نمایندگان کنگره آمریکا خواستار افزایش تحریم‌ها علیه ملت ایران شده‌اند. به گزارش خانه خشتی به نقل از فارس، ۳۰ گروه ضدانقلاب که خود را سازمان‌های “ایرانی – آمریکایی” می‌خوانند، خواستار اعمال تحریم‌های بیشتر بر ضد جمهوری اسلامی ایران شده‌اند. بنابراین گزارش، در نامه‌ای به برخی […]

خانه » آخرین اخبار » ضدانقلاب خارج‌نشین خواستار افزایش تحریم‌ها علیه ملت ایران شد.

خانه خشتی : ۳۰ گروه ضدانقلاب در نامه‌ای به برخی نمایندگان کنگره آمریکا خواستار افزایش تحریم‌ها علیه ملت ایران شده‌اند.

به گزارش خانه خشتی به نقل از فارس، ۳۰ گروه ضدانقلاب که خود را سازمان‌های “ایرانی – آمریکایی” می‌خوانند، خواستار اعمال تحریم‌های بیشتر بر ضد جمهوری اسلامی ایران شده‌اند.

بنابراین گزارش، در نامه‌ای به برخی نمایندگان کنگره آمریکا، این سازمان‌های ضدانقلاب تصریح کرده‌اند: “ما حمایت خود را از افزایش تحریم‌ها علیه نظام کنونی ایران ابراز می‌داریم تا از دست‌یابی آن به سلاح اتمی جلوگیری شده و تغییرات دموکراتیک شکل گیرد.”

این گزارش با اشاره به ناآرامی‌های سال ۸۸ پس از انتخابات ریاست جمهوری در ایران مدعی شده است که اکثریت شهروندان ایرانی خواستار تغییر هستند.

در این نامه، ضدانقلاب ادعا کرده است که “بهار عربی فرصتی برای دموکراسی و فرصتی اقتصادی برای محرومین است اما برای حکومت ایران، تنها فرصتی است برای به خود متمایل کردن دیگر دولت‌ها و آوردن آنها تحت لوای نفوذ ایران.” این بخش از نامه مزبور به خوبی نشان می‌دهد که ضدانقلاب نگران رشد محبوبیت و نفوذ جمهوری اسلامی ایران پس از موج بیداری اسلامی در منطقه است.

در این نامه همچنین از سازمان منافقین و ۳۲۰۰ عضو آن که اکنون به کمپ لیبرتی منتقل شده‌اند، حمایت شده است.

ضدانقلاب در حالی خواستار تحریم اقتصادی بیشتر ایران شده است که هیچ گروه ملی‌گرا در جهان خواستار آن نمی‌شود که کشورش مورد تحریم قرار گیرد، بنابراین ادعاهای ملی‌گرایانه این جماعت با ارسال این نامه بالکل زیر سوال می‌رود، نه تنها برای ملت ایران که به خوبی به این امر واقف است، حتی برای مخاطبان این نامه.

این نامه که بهتر است نام آن “مانیفست وطن‌فروشی” نهاده شود، در حالی صادر می‌شود که تحریم نفتی ایران آخرین حربه غرب برای اعمال فشار بر کشورمان، بر سر برنامه هسته‌ای است. احتمالا نگرانی ضدانقلاب آن است که ایرانیان با سرافراز بیرون آمدن از زیر بار این تحریم‌ها، آخرین ضربه را به پروژه اعمال فشار علیه خود وارد آورند.

ایران بارها بر صلح‌آمیز بودن برنامه هسته‌ای خود تاکید کرده و ابراز داشته که برای رویکرد مبتنی بر “گفتگو – همکاری”، آماده است.

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان