رئیس بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان یادآور شد؛

اولین هدف ما تغییر نگرش مردم رفسنجان نسبت به بیمارستان است

  • شناسه خبر: 63234
اولین هدف ما تغییر نگرش مردم رفسنجان نسبت به بیمارستان است

دکتر مظفری گفت: در این راستا نخستین اقدام ما جابجایی سردخانه بیمارستان بود که با همت شهردار محترم صورت گرفت.

خانه » آخرین اخبار » اولین هدف ما تغییر نگرش مردم رفسنجان نسبت به بیمارستان است

به گزارش “خانه خشتی”، رئیس بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان از راه اندازی ICU جدید این بیمارستان با هزینه ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در هفته سلامت خبر داد.

 دکتر علی مظفری در جمع خبرنگاران با تبریک هفته سلامت و با اشاره به شعار این هفته، اظهار داشت: هر چه در بحث ایمنی غذا اطلاع رسانی انجام شود پویایی و سلامت جامعه بهتر و بیشتر نمایان می شود و مردم کمتر برای درمان به بیمارستانها مراجعه می کنند.

وی با بیان این نکته که اولین هدف ما تغییر نگرش مردم رفسنجان نسبت به بیمارستان بود، تصریح کرد: در این راستا نخستین اقدام ما جابجایی سردخانه بیمارستان بود که با همت شهردار محترم صورت گرفت.

رئیس بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان ورود متخصصان طب اورژانس به مراکز درمانی را جهت ارائه خدمات بهتر بویژه برای بیماران بدحال را اقدامی مناسب در طرح تحول نظام سلامت دانست و گفت: حضور متخصص طب اورژانس بویژه درباره مصدومان تصادفی باعث پاسخگویی بهتر و رضایتمندی بیشتر بیماران می‌شود و این رقم در بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان به ۸ متخصص رسیده است.

وی ابراز امیدواری کرد کار ساخت اورژانس جدید بیمارستان با مساحت ۲ هزار مترمربع با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال آغاز شود.

مظفری خاطرنشان کرد: با راه اندازی ICU جدید بیمارستان با هزینه ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تعداد تخت های ICU از ۱۳ تخت به ۲۷ تخت ارتقا می یابد همچنین بخش NICU نوزادان از ۵ تخت به ۱۳ تخت افزایش پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: همراه سرای بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان با زیربنای ۴۵۰ متر مربع نیز به کمک خانواده مرحوم نجم الدینی با اعتباری بیش از ۴٫۵ میلیارد ریال در حال احداث است.

وی با بیان اینکه ۷۶۰۰ متر مربع از فضای این بیمارستان به بخش خصوصی واگذار شده تا ارائه خدمات بهتر انجام شود، بیان داشت : آسفالت و جدولگذاری ورودی این بیمارستان به سمت بخش دیالیز با کمک شهرداری رفسنجان با اعتبار ۱ میلیارد ریال انجام شد ضمن اینکه بهسازی بخش داخلی مردان و کودکان و جراحی مغز و اعصاب با هزینه ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از اقدامات در این بیمارستان است.

رئیس بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان از ایجاد لابی در این بیمارستان خبر داد و گفت: لابی بیرونی بیمارستان به مساحت ۴۰۰ مترمربع با نزدیک به ۴۰۰ میلیون تومان و لابی داخلی نیز با ۲۰۰ مترمربع با هزینه ۲۰۰ میلیون تومان در دست اقدام است.

مظفری همچنین گفت: با تلاش ریاست محترم دانشگاه بحث آوردن رزیدنت باعث افزایش رضایتمندی مردم خواهد شد ضمن اینکه افزایش اتاق عمل در بیمارستان را به مساحت ۲۰۰ مترمربع با هزینه ۲۰۰ میلیون تومان در دست اقدام داریم.

خبرنگار: مهناز شریفی

برچسب ها:
اخباررفسنجان خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان