استاندار کرمان در آیین گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد؛

ارتش نهادی مردمی است

  • شناسه خبر: 63143
ارتش نهادی مردمی است

استاندار کرمان گفت: ارتش نهادی مردمی و در خدمت مردم است.

خانه » آخرین اخبار » ارتش نهادی مردمی است
به گزارش“خانه خشتی”، به نقل از خبرگزاری فارس، علیرضا رزم‌حسینی صبح امروز در آیین گرامیداشت ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: ۲۹ فروردین ماه روزی سرنوشت‌ساز در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی بیان داشت: ۳۶ سال قبل رهبر کبیر انقلاب اسلامی با هوشمندی و درایت تمام، توطئه افرادی را که در صدد انحلال ارتش جمهوری اسلامی بودند، خنثی کردند.

رزم‌حسینی افزود: ارتش امروز به سازمانی استحکام یافته برای دفاع از مردم تبدیل شده و حفظ تمامیت ارضی ایران را به عهده دارد.

استاندار کرمان گفت: ۲۹ فروردین ماه را باید همواره ارج نهاده و گرامیداشت تا نسل‌های آینده را بشناسند، روزی را در تاریخ ملت ایران درخشان شد.

وی عنوان کرد: از ویژگی‌های بارز ارتش جمهوری اسلامی فرهنگ اسلامی و محتوای فرهنگ اسلامی است، هر کسی در چنین سازمان‌هایی خدمت می‌کند، نوعی عبادت است.

رزم‌حسینی ابراز داشت: ‌اگر می‌بینید در منطقه امنیت پایدار برقرار است، به دلیل فداکاری نیروهای مسلح تحت فرمان رهبر معظم انقلاب است.

استاندار کرمان افزود: این امنیت سبب می‌شود تا کشورهایی که قصد خدشه وارد کردن به ایران اسلامی را دارند، از فکر خود پشیمان شوند.

وی خاطرنشان کرد: ارتش نهادی مردمی و در خدمت به مردم و برای مردم است، وحدت میان نیروهای مسلح کشور ما اعم از نیروهای ارتش، سپاه و انتظامی در دنیا بی‌نظیر است.

رزم‌حسینی با بیان اینکه گرامیداشت این روزهای یادآوری برای مردم و مسئولان است تا این اتحاد و انسجام را فراموش نکنند، افزود: فرهنگ شهادت‌طلبی در نیروهای مسلح، نظام جمهوری اسلامی را بیمه کرد و دیگران نیز از این فرهنگ الگوبرداری می‌کنند.

به گزارش فارس، رژه یگان‌های نمونه ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در کرمان به مناسبت ۲۹ فروردین ماه صبح امروز با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان، استاندار کرمان، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی، مدیران کل ادارات و نهادهای استان در بلوار ۲۲ بهمن شهر کرمان برگزار شد.

برچسب ها:
اخباررفسنجان ارتش خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان