در اولین جلسه شورای اداری سال 94 مطرح شد؛

در بحث انتخابات هیچ کاندیدایی حق استفاده از امکانات دولتی را ندارد

  • شناسه خبر: 63111
در بحث انتخابات هیچ کاندیدایی حق استفاده از امکانات دولتی را ندارد

فرماندار رفسنجان گفت: زمینه حضور افراد اصلح را در انتخابات فراهم کنیم و از هرگونه اظهارنظر سیاسی خلاف عرف و قانون پرهیز گردد و مدیران اظهارنظری نکنند که تبدیل به جریان سیاسی و سوء‌استفاده شود.

خانه » آخرین اخبار » در بحث انتخابات هیچ کاندیدایی حق استفاده از امکانات دولتی را ندارد

به گزارش “خانه خشتی”، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان رفسنجان، جلسه شورای اداری شهرستان، با حضور حجت الاسلام عربپور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان، امام جمعه رفسنجان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیران شهرستان برگزار شد.

فرماندار رفسنجان در این جلسه اظهار داشت: نقش کشور ما در خاورمیانه، مباحث هسته‌ای و نگاهی که آزادی‌خواهان و استقلال‌طلبان به نظام جمهوری اسلامی دارند، می‌طلبد ایران در قالب همدلی و همزبانی و تبعیت از ولایت و رهبری و همسو با مبانی نظام پیش رود.

ملانوری ایجاد روحیه نشاط و شادابی به مردم را از جمله کارهایی دانست که دولت نسبت به آن اهتمام می‌ورزد و به تکریم ارباب‌رجوع و بالا بردن سطح خدمات تأکید نمود.

وی با یادآوری آغاز بازدیدهای کمیسیون تحول اداری از هفته آینده، خاطر نشان کرد: مدیریت بومی و بومی‌سازی بخش‌نامه‌ها برای ارتقای سطح خدمات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که در شهرستان ما به این مهم پرداخته می‌شود.

فرماندار رفسنجان ایجاد راهکار برای توسعه صنعت و خارج شدن از تک‌محصولی را مهم عنوان کرد و افزود: با بهره‌مندی از امکانات و منابع به توسعه و پیشرفت شهرستان بپردازیم و در کنار تشویق مردم برای سرمایه‌گذاری، زمینه سرمایه‌گذاری فراهم شود.

وی گفت: ادارات باید حریت، درایت و اقتدار لازم برای بومی کردن قوانین داشته باشند و با عزمی جدی و تلاشی بسیجی‌وار به رفع مشکلات مردم بپردازند.

فرماندار رفسنجان به هماهنگ بودن بخشداران، شوراها و رؤسای ادارات با ائمه جمعه تأکید کرد و گفت: بسیج، امداد، هلال احمر، ان‌جی‌اوها کمک خوبی به مردم و توسعه شهرستان رفسنجان هستند و روابط عمومی‌ها، اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی مقدمه هر کار است و مردم باید ببینند و آگاه باشند.

فرماندار رفسنجان با یادآوری تشکیل ستاد تدوین سند توسعه شهرستان، افزود: اعضای ستاد انتخاب شده اند که از هفته آینده کار اخود را آغاز می کنند.

وی با اشاره به پرورش و فروش دام از سوی اتباع بیگانه در رفسنجان خاطرنشان کرد: برای حذف این معضل از شهرستان همه دستگاه‌های مربوطه بسیج شده و به زودی این مشکل رفع می‌شود.

ملانوری نقش رسانه‌ها را برای آگاه‌سازی جامعه بسیار موثر دانست و گفت: روابط عمومی‌ها باید تقویت شوند.

وی تصریح کرد: مشکلات روشنایی معابر در سطح شهرستان مشخص و در قالب یک طرح در مدت کوتاه کل مشکلات شهرستان در این زمینه رفع می‌شود.

ملانوری با اشاره به بحث انتخابات بیان کرد: با حضور حداکثری مردم در دستگاه‌های دولتی، زمینه حضور افراد اصلح را در انتخابات فراهم کنیم و از هرگونه اظهارنظر سیاسی خلاف عرف و قانون پرهیز گردد و مدیران اظهارنظری نکنند که تبدیل به جریان سیاسی و سوء‌استفاده شود و هیچ کاندیدایی حق استفاده از امکانات دولتی را ندارد.

برچسب ها:
اخباررفسنجان خانه خشتی رفسنجان مدیران اظهارنظری نکنند که تبدیل به جریان سیاسی و سوء‌استفاده شود و هیچ کاندیدایی حق استفاده از امکانات دولتی را ندارد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان