حجت الاسلام رمضانی پور عنوان کرد

رفسنجان دارای قابلیت های بسیاری است و بانوان رفسنجانی از توانمندی های چشمگیری برخوردارند

  • شناسه خبر: 62925
رفسنجان دارای قابلیت های بسیاری است و بانوان رفسنجانی از توانمندی های چشمگیری برخوردارند

نمایشگاه توانمندی ها علاوه بر سرگرمی و نوآوری، باعث ظهور خودباوری در بانوان می شود.

خانه » آخرین اخبار » رفسنجان دارای قابلیت های بسیاری است و بانوان رفسنجانی از توانمندی های چشمگیری برخوردارند

به گزارش “خانه خشتی”، حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار “خانه خشتی”، از برگزاری نمایشگاه توانمندی بانوان رفسنجانی در شهرستان، ابراز خوشحالی کرد و افزود: نمایشگاه توانمندی ها این امکان را به شهروندان مخصوصأ قشر بانوان می دهد که در بسیاری فعالیت ها از جمله صنایع دستی ورود پیدا کنند و علاوه بر سرگرمی و نوآوری، باعث ظهور خودباوری در خود شوند.

وی گفت: شهرستان رفسنجان دارای قابلیت های بسیاری است و بانوان رفسنجانی از توانمندی های چشمگیری برخوردارند و ایجاد این نمایشگاه ها باعث نوآوری و خلاقیت در بحث صنایع غذایی و پوشاک می شود.

امام جمعه رفسنجان-خانه خشتیحجت الاسلام رمضانی پور با اشاره به برگزاری این نمایشگاه همزمان با هفته زن و ولادت امام خمینی (ره)، ابراز داشت: هر کاری که در این کشور صورت می گیرد و هر پیشرفتی که به وجود می آید به پای امام خمینی(ره) نوشته می شود و مسلما امام در این ثواب ها شریکند و همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند این انقلاب و نظام در هیچ جای دنیا بدون نام امام راحل (ره) شناخته نمی شود.

وی خاطر نشان کرد: در سالی که بعنوان دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری شده، این نوع فعالیت ها باعث افزایش حضور بانوان و نمایش توانمندی هایشان می شود.

برچسب ها:
اخباررفسنجان حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • مهدی

    خانه کاه گلی حرف همه مردم رفسنجان را در یک جمله گفتی منم اضافش میکنم که مفهومی تر بشه ما با داشتن ای کارخانه مس که میبایس بهترین شهر ایران باشیم حال و روز شهر و مردمش و ببین ما با داشتن مسیولین کشوری حال روز شهرو ببین نمونش جاده مرگ نوق رفسنجان که با تردد روزانه هزاران ماشین هن.ز یک بانده هس و..... که دیگه ادامه نمیگم خود مسیولین و مردم بهتر میدونن مسولین بخدا اگه کم کاری کردین مثل من بچه یتیم که دارای مدرک لیسانس حسابداری از دانشگاه باهنر با معدل ۱۶٫۵ بیکارم با حقوق ماهیانه ۶۵۰ تومان کارگری خرج مادر پیرو دوتا ابجیم و میدم باید اون دنیا جواب بدین شعار فقط حرفه اونم از حرف های هیچ و پوچبخدا به قران دست به کار بشین و کاری بکنین همه به درد این دنیا هم به درد اخرتتوت بخوره

    خانه کاه گلی

    ما هم میدونیم این و همه میدونن قبلا هم میدونستیم قبلا هم میدونستن دیروزی ها هم میدونن امروزی ها هم میدونن
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان