پوتین: آمریکا پشت نقاب جلوگیری از انتشار تسلیحات به دنبال اهداف دیگری است

  • شناسه خبر: 629
پوتین: آمریکا پشت نقاب جلوگیری از انتشار تسلیحات به دنبال اهداف دیگری است

 نخست وزیر روسیه و نامزد پست ریاست جمهوری این کشور طی سخنانی با انتقاد از دورویی آمریکا گفت که این کشور تحت نقاب جلوگیری از انتشار تسلیحات کشتار جمعی به دنبال اهداف دیگری است. به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه،‌ “ولادمیر پوتین” روز جمعه طی سخنانی گفت که غرب به دنبال تغییر نظام […]

خانه » سیاسی » پوتین: آمریکا پشت نقاب جلوگیری از انتشار تسلیحات به دنبال اهداف دیگری است

 نخست وزیر روسیه و نامزد پست ریاست جمهوری این کشور طی سخنانی با انتقاد از دورویی آمریکا گفت که این کشور تحت نقاب جلوگیری از انتشار تسلیحات کشتار جمعی به دنبال اهداف دیگری است.
به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه،‌ “ولادمیر پوتین” روز جمعه طی سخنانی گفت که غرب به دنبال تغییر نظام در ایران است.وی همچنین گفت: [آمریکا] تحت نقاب تلاش برای جلوگیری از انتشار تسلیحات کشتار جمعی، کاملا به دنبال چیزهای دیگری است و اهداف دیگری نظیر تغییر رژیم را دنبال می کند.

نخست وزیر روسیه و نامزد پست ریاست جمهوری این کشور ادامه داد: ما این بدگمانی ها را داشته و تلاش داریم تا مواضعی مختلف از آن چیزی که آنها تلاش دارند ما را مجبور به آن کنند، اتخاذ کنیم.

وی در ادامه به مواضع این کشور در قبال تحولات سوریه پرداخت و گفت: من معتقدم که موضع ما در شورای امنیت سازمان ملل درباره سوریه نشان می دهد که ما قصد نداریم که بله قربان گوی کسی باشیم و من امیدوارم این موضوع ادامه یابد.

ولادمیر پوتین افزود: متاسفانه درگیری های منطقه ای زیادی وجود دارد و تعداد این درگیری ها نیز در حال افزایش است اما تعادل قوا از بروز درگیری های بزرگ جلوگیری خواهد کرد.

برچسب ها:
پوتین: آمریکا پشت نقاب جلوگیری از انتشار تسلیحات به دنبال اهداف دیگری است
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان