توصیه‌های سردار نقدی در مورد نحوه اجرای امر به ‌معرف و نهی از منکر

  • شناسه خبر: 6288
توصیه‌های سردار نقدی در مورد نحوه اجرای امر به ‌معرف و نهی از منکر

خبرگزاری خانه خشتی : رئیس سازمان بسیج مستضعفین ‌گفت: با روش‌های گفت‌وگو و دوستانه می‌توان منکر را به معروف تبدیل کرد.به گزارش خبرگزاری خانه خشتی به نقل از فارس ، سردار محمدرضا نقدی عصر امروز در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر لرستان گفت:‌ امر به معروف و نهی از منکر در […]

خانه » آخرین اخبار » توصیه‌های سردار نقدی در مورد نحوه اجرای امر به ‌معرف و نهی از منکر

خبرگزاری خانه خشتی : رئیس سازمان بسیج مستضعفین ‌گفت: با روش‌های گفت‌وگو و دوستانه می‌توان منکر را به معروف تبدیل کرد.به گزارش خبرگزاری خانه خشتی به نقل از فارس ، سردار محمدرضا نقدی عصر امروز در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر لرستان گفت:‌ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ما خیلی غریب ‌است.

وی یادآور شد: شاید برخورد بد ما باعث شده که این فریضه در جامعه ما غریب بماند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین‌ در ادامه یادآور شد:‌ سازمان بسیج در زمان شکل‌گیری جدید آن این مسئله و فریضه را با تمام توان دنبال کرده و روش‌های جدیدی را برای احیای این فریضه در جامعه به کار گرفته است.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: باید به گونه‌ای عمل کنیم که این فریضه الهی را همه افراد و اقشار مختلف جامعه بتوانند به خوبی برای دیگران تکرار کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین‌ یادآور شد: باید به جای برخوردهای تند و تحریم با روش‌های دوستانه این فریضه الهی را در جامعه پیاده کنیم.

وی اظهار داشت: تذکر مستقیم علناً و با یک چاشنی از تندی باعث می‌شود که این فریضه در جامعه به خوبی عمل نشود.

سردار نقدی گفت: ما در هر دو بخش هم معروف هم منکر مشکل داریم که باید با تلاش همه اقشار مختلف این مشکلات را برطرف کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ‌خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر یک نظام طبیعی است که خداوند در بدن هر انسان خلق کرده است.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: منکر مانند یک میکروب است که در بدن فرد منکر وارد می‌شود که باید آگاهانه و با روش‌های مختلفی این میکروب از بدن آن فرد منکر خارج شود.

وی اظهار داشت: باید سعی کنیم با متقاعد کردن کسانی که گرفتار منکر شده‌اند و به هر طریقی معروف را ترک کرده‌اند آنها را راهنمایی و ارشاد کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ‌یادآور شد: باید از ظرفیت‌هایی همچون علما، روحانیت، بسیجیان و غیره برای احیای این فریضه مهم استفاه کنیم.

وی روش‌هایی همچون گفت‌وگو، اقناع، دوستی و غیره را برای تبدیل کردن منکر به معروف مهم دانست و گفت: باید قبل از اینکه منکر را بشناسیم و سراغ آن برویم در مورد آن تحقیق کنیم.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: اول باید قبح مسئله را برای مردم بیان کنیم زیرا مردم جامعه ما از درک و فهم بالایی برخوردار هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ‌خاطرنشان کرد: باید آموزش نیروها در نحوه برخورد با فریضه الهی مورد توجه قرار گیرد.

سردار نقدی یادآور شد: وظیفه ستاد امر به معروف و نهی از منکر هماهنگی بین دستگاه‌ها است که یکی از آنها بسیج می‌باشد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان