قوه قضائیه با قاطعیت با متخلفان در هر پست و مقامی که باشند برخورد می کند

  • شناسه خبر: 62732
قوه قضائیه با قاطعیت با متخلفان در هر پست و مقامی که باشند برخورد می کند

معاون دادستان کرمان گفت:دو نفری که این جانباز مدعی بود که به دستور آن‌ها اخراج و مورد ضرب و جرح قرار گرفته است توسط بازپرس شعبه سوم دادسرای کرمان احضار و در جلسات دادرسی حاضر شدند.

خانه » آخرین اخبار » قوه قضائیه با قاطعیت با متخلفان در هر پست و مقامی که باشند برخورد می کند

به گزارش “خانه خشتی“، به نقل از ” آرمان کرمان ” ، معاون دادستان کرمان از احضار عوامل دخیل در ضرب و شتم جانباز دفاع مقدس در همایش اصلاح‌طلبان کرمان به دادسرای این شهر خبر داد.

«علی اصغر نقوی » در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی میزان با اعلام این خبر گفت : در پی ضرب و شتم جانباز دفاع مقدس در همایش اصلاح‌طلبان کرمان که اسفندماه سال گذشته در خانه شهر کرمان برگزار شد، این جانباز دفاع مقدس از سه نفر از عناصر دخیل در این حادثه به دادسرای کرمان شکایت کرد.

وی به تشریح روند رسیدگی به این پرونده پرداخت و افزود: اسفندماه سال گذشته جلسه‌ای از سوی اصلاح‌طلبان شهر کرمان برگزار شد که در پی اعتراض و سئوالات این جانباز جلسه به تشنج کشیده می‌شود و در نهایت این جانباز مدعی شد که مورد ضرب و جرح قرار گرفته و اعلام شکایت کرد و پرونده از سوی دادستان به پلیس اطلاعات کرمان و از سوی این نهاد به پزشکی قانونی ارسال و اعلام شد که اگر شهودی وجود دارد معرفی کند.

نقوی تصریح کرد: این جانباز از سه نفر از جمله دو نفر از مدیران برگزاری جلسه و یک نفر ناشناس شکایت کرد و مدعی بود که مدیران جلسه دستور اخراج و ضرب و جرح ایشان را صادر کردند و یک نفر ناشناس نیز ایشان را مورد ضرب و جرح قرار داده است.

معاون دادستان کرمان ادامه داد: هنوز شخصی که این جانباز را مورد ضرب و جرح قرار داده شناسایی نشده است؛ اما آن دو نفری که از مدیران جلسه بودند و این جانباز مدعی بود که به دستور آن‌ها اخراج و مورد ضرب و جرح قرار گرفته است توسط بازپرس شعبه سوم دادسرای کرمان احضار و در جلسات دادرسی حاضر شدند.

وی با رد ادعای برخی رسانه‌ها مبنی بر صدور دستور تفهیم اتهام برای این دو نفر از سوی دادگاه اظهار کرد: مجموع ادله و محتویات پرونده تا این لحظه منتهی به صدور تفهیم اتهام یا قرار علیه کسی نشده است و فقط اظهارات این دو نفر از سوی بازپرس شنیده شده است.

نقوی ادامه داد: طرف مقابل که به عنوان رئیس انتظامات جلسه بودند نیز شکایتی را علیه این جانباز ضمیمه پرونده کردند که بنابر اظهارات بازپرس پرونده، اصراری به پیگیری شکایت خود نداشته و از شکایت صرف نظر کرده‌اند.

معاون دادستان کرمان با بیان اینکه دستگاه قضا با قاطعیت به این پرونده رسیدگی می‌کند، یادآور شد: خبرگزاری‌ها جلوتر از دستگاه قضایی حرکت نکنند و تا قبل از اینکه قوه قضاییه از شخصی تفهیم اتهام صورت نداده و قرار صادر نکرده و او را مجازت نکرده‌ است اخبار نادرست منتشر نکنند تا حاشیه‌سازی صورت نگیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بازپرس پرونده مذکور دستور بازبینی کامل فیلم‌های مربوط به این حادثه را به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی داده است و به همه مردم، مسئولین و اصحاب رسانه اطمینان خاطر می‌دهیم همانطور که دادستان کرمان قبلا عنوان کرده‌اند اگر ثابت شود کسی این اقدام را انجام داده در هر پست و مقامی که باشد با قاطعیت در خصوص او تصمیم‌گیری می‌کنیم.

برچسب ها:
جانباز کرمانی خانه خشتی دستگاه قضایی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان