یادداشت/ بهناز شریفی

فقط امام روح الله بخواند …

  • شناسه خبر: 62657
فقط امام روح الله بخواند …

فقط امام روح الله بخواند که اکنون پس از سی و اندی سال از انقلاب جمهوری اسلامی ایران، برایش پیام تبریک نفرستادیم، یادداشت ننوشتیم و حتی روز تولدش را خبرساز نکردیم!

خانه » آخرین اخبار » فقط امام روح الله بخواند …

به گزارش “خانه خشتی“، فقط امام روح الله بخواند که اکنون پس از سی و اندی سال از انقلاب جمهوری اسلامی ایران، برایش پیام تبریک نفرستادیم، یادداشت ننوشتیم، کیک تولد چند صد کیلویی نپختیم و حتی روز تولدش را خبرساز نکردیم!

انگار بسنده کردن به یک تبریک خشک و خالی و شاید نوشتن مطلبی که بتواند یاد آن امام انقلابی را در دل هایمان زنده کند، آنقدر زمانبر نباشد که فراموش کنیم سالروز دخت نبی مکرم اسلام با میلاد بزرگمرد تاریخ کشور ایران همزمان گشته است.

فقط امام روح الله بخواند که برایش نه بیانیه صادر کردیم، نه زندگینامه اش را مطالعه کردیم، نه برایش شعر گفتیم، نه با قاب عکس روی دیوار عکس یادگاری گرفتیم صرفاً جهت خالی نبودن عریضه در شبکه های اجتماعی!

فقط امام روح الله بخواند که دو هفته در تعطیلات ما را آنقدر سرگرم کرد که از همه چیز و همه کس گفتیم جز امام و رهبرمان!

حوادث روز و ماه و سال و نوروز و تاریخ را بررسی کردیم و یادمان رفت بیستم جمادی الثانی مردی تاریخ ساز متولد شد که انقلابی بزرگ به پا کرد.

فقط امام روح الله بخواند که نه راستی ها برایش خودی نشان دادند، نه چپی ها برایش سینه سپر کردند!

تولد پیامبر آیین زرتشت و یهود و پادشاه فلان کشور بیگانه و هنرمند و تاریخ دان و غیره و غیره را خوب به یاد می آوریم و برایشان اثر هنری دست و پا می کنیم و راه به راه پیام تبریک میفرستیم، اما به امام روح الله که می رسد فراموشی به سراغمان می آید.

روز میلادش را که اینگونه پاس می داریم، روز جمهوری اسلامی را هم در ایام تعطیلات و روز طبیعت فراموش می کنیم، تنها یک دهه فجر می ماند که فقط و فقط بهانه ای گشته تا به یکدیگر فخر بفروشیم و اصلا یادمان نماند امام چرا انقلاب کرد!

فقط امام روح الله بخواند …

تولدت با تأخیر مبارک!

یادداشت: بهتاز شریفی

برچسب ها:
امام روح الله بهناز شریفی تولد امام خمینی خانه خشتی رفسنجان فقط امام روح الله بخواند ...
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان