بازنشستگی فرهنگیان با ۲۵ سال سابقه

  • شناسه خبر: 62426
بازنشستگی فرهنگیان با ۲۵ سال سابقه

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌ و پرورش گفت: فرهنگیان با ۲۵ سال خدمت می‌توانند بازنشسته شوند و با درخواست بازنشستگی معلمان مازاد و فرهنگیانی که کسر ساعت خدمتی دارند و آموزش وپرورش نیاز به فعالیت آنها ندارد موافقت می‌شود.

خانه » آخرین اخبار » بازنشستگی فرهنگیان با ۲۵ سال سابقه

به گزارش “خانه خشتی”، به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمحمد بطحایی اظهار داشت: با درخواست بازنشستگی معلمان مازاد و فرهنگیانی که کسر ساعت خدمتی دارند و آموزش وپرورش نیاز به فعالیت آن‌ها ندارد موافقت می‌شود.

وی گفت: فرهنگیان زن سرپرست خانوار و فرهنگیانی که بیماری‌های صعب‌العلاج دارند برای بازنشستگی پیش از موعود در اولویت هستند.

معاون پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش ادامه داد:‌ فرهنگیان می‌توانند درخواست بازنشستگی پیش از موعود خود را به اداره آموزش و پرورش محل خدمت خود ارائه کنند تا به درخواست آن‌ها رسیدگی شود.

بطحایی گفت: تاکنون به غیر از موارد نادری که نیاز ویژه به ماندن فرهنگیان در آموزش و پرورش بوده با درخواست بازنشستگی پیش از موعد ۴ هزار نفر از فرهنگیان موافقت شده است.

وی از تغییر بیمه طلایی فرهنگیان در سال ۹۴ نیز خبر داد و افزود: اردیبهشت امسال ۴ بسته بیمه‌ای با شرایط متنوع جایگزین بیمه طلایی فرهنگیان می‌شود.

معاون پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: حق سهم پرداختی فرهنگیان در هر یک از چهار بسته بیمه‌ای متفاوت است و فرهنگیان می‌توانند بر اساس نوع خدمات درمانی که در هر بسته ارائه می‌شود نوع بسته بیمه خود را انتخاب کنند.

بطحایی گفت‌: در یکی از بسته‌های بیمه‌ای خدمات عینک و دندانپزشکی برای فرهنگیان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: به دلیل بروز مشکلات مالی آموزش و پرورش در سال ۹۳ این وزارتخانه ۱۰۰ میلیارد تومان به شرکت بیمه آتیه سازان حافظ بدهکار است که در چند روز آینده پرداخت می‌شود.

معاون پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت: بر اساس قراردادی که سال گذشته با شرکت بیمه آتیه سازان حافظ بسته شده است این شرکت بیمه ای ملزم به ارائه خدمات بستری و کلینیکی به فرهنگیان تا پایان اردیبهشت خواهد بود.

وی همچنین از پرداخت ۲۲ میلیارد تومانی مطالبات بیمه ای فرهنگیان به شرکت بیمه ایران که شرکت بیمه عامل بیمه طلایی فرهنگیان در سال‌های گذشته بود خبر داد و افزود:‌ فرهنگیانی که بالای یک میلیون تومان برای خدمات بیمارستانی و درمان پرداخت کرده اند و هزینه‌ آن را هنوز دریافت نکرده‌اند می‌توانند با ارائه مدارک پزشکی هزینه پرداختی را دریافت کنند.

برچسب ها:
اخبارررفسنجان بازنشستگان بازنشستگی فرهنگیان با ۲۵ سال سابقه خانه خشتی رفسنجان معلم
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان