حاشیه‌های امروز بهارستان:از لباس عربی حدادعادل تا “تقبل‌الله” لاریجانی به حسینیان

  • شناسه خبر: 6233
حاشیه‌های امروز بهارستان:از لباس عربی حدادعادل تا “تقبل‌الله” لاریجانی به حسینیان

خبرگزاری خانه خشتی : جلسه علنی امروز مجلس که به ریاست علی لاریجانی کار خود را آغاز کرد، با حاشیه‌هایی نیز همراه بود.  به گزارش خبرنگار خانه خشتی به نقل از فارس، جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی که با حضور ۱۹۸نفر از نمایندگان و به ریاست علی لاریجانی کار خود را آغاز کرده بود، […]

خانه » آخرین اخبار » حاشیه‌های امروز بهارستان:از لباس عربی حدادعادل تا “تقبل‌الله” لاریجانی به حسینیان

خبرگزاری خانه خشتی : جلسه علنی امروز مجلس که به ریاست علی لاریجانی کار خود را آغاز کرد، با حاشیه‌هایی نیز همراه بود.

 به گزارش خبرنگار خانه خشتی به نقل از فارس، جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی که با حضور ۱۹۸نفر از نمایندگان و به ریاست علی لاریجانی کار خود را آغاز کرده بود، با حاشیه‌هایی نیز همراه بود.

مراسم تحلیف روح‌الله حسینیان اولین دستور کار امروز بهارستان بود. زمانیکه حسینیان برای قرائت سوگند در جایگاه حضور پیدا کرد، لاریجانی خطاب به وی گفت که تقبل‌الله؛ عتبات عالیات تشریف داشتید؛ حتماً مهر و تسبیح هم آورده‌اید…

بررسی اعتبارنامه‌های نمایندگان باقی‌مانده که اکثر آنها از منتخبین تهرانی بوده‌اند، امروز خیلی در مجلس حاشیه‌ساز بود؛ در پی تذکرات متعدد نمایندگان در مورد تصویب اعتبارنامه‌ها علی لاریجانی ۳۰دقیقه تنفس اعلام کرد تا گزارش شعبه ۶ آماده شود و بعد از ۳۰دقیقه تنفس شعبه ۶ گزارش خود را در صحن علنی قرائت کرد ولی باز هم ایران‌پور نماینده مبارکه به اعتبارنامه ۱۰منتخب تهرانی اعتراض کرد که البته بعد از چند دقیقه وی گفت که تنها به اعتبارنامه توکلی و نادران معترض است.

زمانی که سخنگوی شعبه ۶ نام سیدحسن ابوترابی به اشتباه سیدحسین ابوترابی قرائت کرد، لاریجانی خطاب به وی گفت که شما نام اخوی ایشان را گفتید، همچنین زمانی که نام علیرضا مرندی از سوی سخنگوی شعبه ۶ مطرح شد تا اعتبارنامه‌اش به تصویب برسد، علی لاریجانی گفت که کسی جرأت می‌کند به رئیس سنی مجلس اعتراض کند؟

از حاشیه‌های دیگر تصویب اعتبارنامه‌های منتخبین تهران و خوش و بش احمد توکلی و حمید رسایی در صحن علنی مجلس بود.

دستورکار بعدی امروز مجلس انتخاب هیئت‌رئیسه دائم بود؛ غلامعلی حدادعادل و علی لاریجانی امروز دوباره با هم رقابت کردند که باز هم علی لاریجانی در این رقابت پیروز میدان شد.

حدادعادل امروز با دشداشه به مجلس آمده بود؛ ظاهراً دلیل دشداشه پوشی حدادعادل شکسته شدن پایش در جریان یک مسابقه فوتبال بود.

زمانی که حمید رسایی به هیئت‌رئیسه مجلس در خصوص نحوه نوبت‌دهی برای بیان تذکرها انتقاد کرد، لاریجانی خطاب به وی گفت که این مسئله به خاطر نورانیت شماست.

زمانیکه علی لاریجانی دید تعداد زیادی از نمایندگان پشت سرش در هیئت‌رئیسه جمع شده‌اند گفت: این آقایان که اینجا ایستاده‌اند نمی‌دانند مأموریت‌شان چیست؟ ظاهراً بالا یک مأمور تکبیر هم داریم.

حمیدرضا خصوصی، بیاتیان، محمد سلیمانی، سید علی بزرگواری و عزیز اکبریان به ترتیب جزء اولین ناطقان نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بودند که در جلسه علنی امروز نطق میان‌دستور خود را ارائه کردند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان