بیماران در رفسنجان مورد توجه خاص قرار نمی گیرند/ بیمارستان تخصصی تأمین اجتماعی در رفسنجان وجود ندارد

  • شناسه خبر: 62280
بیماران در رفسنجان مورد توجه خاص قرار نمی گیرند/ بیمارستان تخصصی تأمین اجتماعی در رفسنجان وجود ندارد

امام جمعه شهرستان رفسنجان از نبود بیمارستان تخصصی تأمین احتماعی در رفسنجان گلایه کرد.

خانه » آخرین اخبار » بیماران در رفسنجان مورد توجه خاص قرار نمی گیرند/ بیمارستان تخصصی تأمین اجتماعی در رفسنجان وجود ندارد

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه شهرستان رفسنجان در خطبه های نماز جمعه روز گذشته با اشاره به تعطیلات نوروز، وجود این همه تعطیلات را سم مهلکی برای اقتصاد کشور دانست و گفت: کاهش تعطیلات ازخواسته های رهبر فرزانه انقلاب بد مه دولتمردان و مجلس به آن عمل نکردند.

حجت الاسلام عباس رمضانی پور با بیان اینکه برنامه ریزی برای خدمت به مردم و احترام به قانون توسط همگان باید اجرا شود، افزود: باید با جدیت تمام در خدمت مردم کار کرد و همگان مطابق با قانون و مقررات عمل کنند.

وی با اشاره به آیه ۱۰ سوره حجرات، اصلاح ذات البین را از نکات اخلاقی عنوان کرد که به آن تأکید شده است و عدم توجه به آن موجب بروز اختلافات می شود و اظهار کرد: امام صادق (ع) در روایتی اصلاح بین مردم را بخششی می داند که خداوند آن را دوست دارد.

امام جمعه شهرستان رفسنجان در ادامه ضمن تسلیت وفات حضرت ام البنین (س)، نامگذاری این روز با عنوان تکریم مادران و همسران شهدا را لازم دانست و گفت: قدر و منزلت این بانوان بر همه ما لازم است و باید حرمت آن ها را که در دامان خود فرزندانی پرورش دادند که با خونشان نظام اسلامی و دین را یاری کردند، نگه داشته شود.

حجت الاسلام رمضانی پور هم چنین به سالروز شهادت آیت الله سید محمد باقر صدر در سال ۵۹ اشاره کرد و افزود: این فقیه مجاهد با خواهر بزرگوارش بنت الهدی با ظلم و ستم مبارزه کرد و به جرم دفاع از انقلاب اسلامی ایران و دفاع از امام روح الله به شهادت رسید.

وی به روز جهانی کتاب کودک نیز اشاره کرد و خواستار توجه نویسندگان به تألیف کتاب هایی متناسب با کودکان شد و خطاب به وزارت ارشاد گفت: نباید به هر کسی مجوز انتشار و چاپ کتاب داد؛ در طول تصدی این دولت و وزارت ارشاد، ده ها و صدها جلد کتاب ضاله که نباید منتشر می شد مجوز گرفت که برای کودکان سم بود.

امام جمعه شهرستان رفسنجان با بیان اینکه کودکان ما تکلیفی ندارند و باید ارشاد شوند، تصریح کرد: باید به کودکان بینش و بصیرت داد تا خدای ناکرده به بیراهه و خطراتی که می تواند متوجه شان شود، نروند.

حجت الاسلام عباس رمضانی پور به روز سلامتی و بهداشت جهانی اشاره نمود و تأمین سلامت افراد جامعه را دارای اهمیت عنوان کرد و افزود: اقداماتی که در بخش کودکان و اطفال انجام شده، رضایت بخش است، اما در رابطه با بزرگسالان کاری صورت نمی گیرد.

وی با ابراز گلایه از وضعیت بهداشت و درمان رفسنجان، اظهار کرد: گمان می کنیم بیماران در رفسنجان مورد توجه خاص قرار نمی گیرند و بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی محل آزمایشی برای برخی افراد شده است.

امام جمعه شهرستان رفسنجان ادامه داد: اعتراضاتی مبنی بر توجه نکردن، مراقبت و پرستاری نکردن بیماران وجود دارد که موجب فوت افراد شده است و باید عده ای پاسخگو باشند.

حجت الاسلام رمضانی پور با بیان اینکه در گذشته اجازه ساخت بیمارستان خصوصی در رفسنجان داده نشده است، از نبود بیمارستان تخصصی تأمین اجتماعی نیز گلایه کرد و گفت: بیش از ۵۰ درصد مردم رفسنجان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند، در حالی که رفسنجان حتی یک درمانگاه مناسب ندارد.

وی با اشاره به اینکه مردم خواستار جایگاه تخصصی و درمان خوب و ارزشمند هستند، تصریح کرد: در حال حاضر شهرستان هایی مثل زرند، سیرجان و کرمان بیمارستان تأمین اجتماعی دارند، ولی متأسفانه از سوی تأمین اجتماعی خیانتی در این خصوص انجام شده است.

امام جمعه شهرستان رفسنجان گفت: از ابتدای سال تاکنون تکرار کرده ایم تا ریاست دانشگاه علوم پزشکی نسبت به مسئولیت پذیری پزشکان و پرستاران توجه لازم را مبذول نمایند؛ اگر به وضعیت بیمارستان رفسنجان توجه نشود، نمی توانیم ساکت بمانیم.

حجت الاسلام رمضانی پور با گرامیداشت ۲۰ فروردین، سالروز قطع رابطه سیاسی ایران با آمریکا، افزود: هنوز تا این لحظه از سوی امام و رهبر و دولتمردان دستی به سوی آمریکا دراز نشده است که آمریکا بخواهد با ما رابطه برقرار کند، در حالی که آن ها نیازمند ما بودند و بارها اقدام کردند.

وی با بیان اینکه بحث مذاکره هسته ای منوط به برقراری رابطه سیاسی با آمریکا نیست و نباید فکر کنیم در طول یک شب همه چیز درست می شود، گفت: امام خمینی (ره) مکرر فرمودند که آمریکا همان گرگی است که گاهی لباس میش به تن می کند و گاهی دستکش نرمی به دستانش می پوشد.

امام جمعه شهرستان رفسنجان دستیابی به توان غنی سازی اورانیوم در سال ۸۶ را افتخار بزرگ ملی عنوان کرد و افزود: این روزها شاهد مذاکرات پیاپی بودیم که پس از ۹ روز متوالی تنها به یک بیانیه مبدل شد و در اینکه آیا کار تیم مذاکره کننده به نفع ملت بزرگ ایران بوده و یا سودی برای ملت داشته یا خیر نمی خواهیم قضاوتی کنیم.

حجت الاسلام عباس رمضانی پور از روشن نبودن برخی مسائل در مذاکرات سخن گفت و تصریح کرد: ما رهبری بیدار، هوشمند و با مدیریت اجتماعی در حد اعلی داریم و یقیناً رهبر حکیم و فرزانه اجازه نمی دهد حقوق ملت بزرگ ایران بر باد رود و تضییع شود.

وی در ادامه با اشاره به تجاوز عربستان و آل سعود در یمن، گفت: آرزو داریم ویتنام دیگری برای آل سعود در یمن رقم بخورد و زمینه نابودی آل سعود فراهم شود.

امام جمعه شهرستان رفسنجان افزود: ان شاء الله صدای مردم به گوش سران عرب و آل سعود برسد که از سرنوشت صدام ملعون و محمدرضای پهلوی ملعون عبرت بگیرند که به کجا رسیدند.

وی در پایان به اتمام ثبت نام حوزه های علمیه برادران در روزهای آتی اشاره کرد و گفت: کشور ما به طلبه و روحانی کارآمدف توانمند و مبلغ خوب نیاز دارد و باید از ظرفیت های بالایی که در رفسنجان وجود دارد در این حوزه استفاده شود.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان بیمارستان تأمین اجتماعی خانه خشتی علوم پزشکی کتاب کودک
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • سردبیر

    بیاض امروز بار دیگر منتشر کرد ویژه های پر حاشیه http://bayazemrooz.blogfa.com/ و http://beyazemrooz.blogfa.com/ خبر ها را متفاوت تر ببینید
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان