حجت الاسلام رمضانی پور؛

رمز پیروزی یمن توان مردمی است

  • شناسه خبر: 62183
رمز پیروزی یمن توان مردمی است

حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه شهرستان رفسنجان قدرت مردم یمن را در پیروزی آنان مؤثر بیان کرد.

خانه » آخرین اخبار » رمز پیروزی یمن توان مردمی است

حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه شهرستان رفسنجان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار “خانه خشتی“، در خصوص تحولات اخیر یمن، اظهار کرد: متأسفانه جنگی که امروزه به سردستگی دولت خبیث عربستان در یمن به راه افتاده، خونریزی های ناحقی در این کشور به پا کرده است.

حجت الاسلام عباس رمضانی پور با بیان اینکه خواسته اصلی دولت عربستان از بین بردن زیرساخت های اصلی کشور یمن است، گفت: عربستان با حمله به اردوگاه پناهندگان و استفاده از بمب های خوشه ای، به مقابله با مردم پرداخته است.

وی ایجاد چنین اقدامی را برای عربستان که باید داعیه اسلام ناب را در جهان داشته باشد، ناپسند دانست و افزود: دولت عربستان با این کار گور خودش را کنده است و این امر به زیان او تمام می شود و مردم یمن به خصوص انصار الله پاسخ دندان شکنانه ای را در خاک عربستان به سردمداران خواهند داد.

امام جمعه شهرستان رفسنجان به تناقض گویی در گفتار دولت عربستان اشاره کرد و گفت: گرچه این دولت خود آغازگر جنگ است، ولی آن را کتمان می کند و ادعا دارد که تنها مداخله نظامی را ادامه می دهد.

حجت الاسلام رمضانی پور قدرت مردم یمن را در پیروزی آنان مؤثر خواند و بیان کرد: همان طور که نظام جمهوری اسلامی مردمی بود و امریکا و هم پیمانانش نتوانستند کاری علیه آن انجام دهند، قطعاً یمن هم با توان مردمی می تواند از کشورش دفاع کند و نیازی به حمایت و دخالت دیگران ندارد.

وی ضمن درخواست از دولت، نظام و رهبر فرزانه انقلاب، خواهان حمایت جمهوری اسلامی از یمن شد و افزود: جمهوری اسلامی با فروش سلاح به یمن می تواند آن ها را حمایت کند تا تنها نمانند.

امام جمعه شهرستان رفسنجان افزود: سران مقدس جمهوری اسلامی به مردم ستمدیده یمن کمک کنند و حمایت های مالی و تسلیحاتی خود را داشته باشند.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی عربستان یمن
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان