امام جمعه شهرستان رفسنجان؛

روحانیت در تعامل و ایجاد توازن، اتحاد و همدلی در جامعه نقش مؤثری دارد

  • شناسه خبر: 62158
روحانیت در تعامل و ایجاد توازن، اتحاد و همدلی در جامعه نقش مؤثری دارد

امام جمعه شهرستان رفسنجان گفت: بر همه ما فرض است که شعار سال را تحقق بخشیم و کلام نور رهبر فرزانه انقلاب را عینیت بخشیم و در جامعه شاهد باشیم.

خانه » آخرین اخبار » روحانیت در تعامل و ایجاد توازن، اتحاد و همدلی در جامعه نقش مؤثری دارد

حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه شهرستان رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، با بیان اینکه سال ۹۴ به لسان رهبر فرزانه انقلاب به عنوان سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» نامگذاری شده است، خواهان عینیت یافتن و تحقق آن با همکاری مردم و دولت در خصوص مدیریت مسائلی چون خدمت رسانی به مردم در عرصه های مختلف شد و گفت: نقش اساسی و اصولی روحانیت از آغاز شکل گیری نهضت و از ابتدای سال های ۴۱ و ۴۲ به رهبری حضرت امام خمینی (ره) بر کسی پوشیده نیست.

حجت الاسلام عباس رمضانی پور روحانیت را در صدر انقلاب و نهضت دانست و افزود: روحانیت از همان ابتدا در متن انقلاب بوده و همیشه در عرصه های مختلف پیشگام و پیشتاز بوده است.

وی به نقش روحانیت در تعامل و ایجاد توازن، اتحاد و همدلی در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: بر همه ما فرض است که شعار سال را تحقق بخشیم و کلام نور رهبر فرزانه انقلاب را عینیت بخشیم و در جامعه شاهد باشیم.

امام جمعه شهرستان رفسنجان با تأکید بر جلوگیری از نصب تابلو، بنر و تبلیغات بی جا و تألیف کتاب در خصوص شعار سال، خاطر نشان کرد: باید شعارهای سال را از قالب شعار درآوریم و در جامعه تحقق بخشیم.

حجت الاسلام رمضانی پور روحانیت را خاستگاه اصلی همه برنامه های فرهنگی و تبلیغی در جامعه بیان کرد و گفت: روحانیت در بطن همه امور و برنامه ها و مسائل کلیدی از قبیل دولت، مجلس و دستگاه قضا قرار دارد و در بدنه فعالیت های دولتی، نهادهای فرهنگی، غیر فرهنگی و نظامی حضور فعال و گسترده دارد.

وی به نقش بی بدیل ائمه جمعه سراسر کشور در تبیین موضوعات و مسائل اشاره کرد و افزود: بر ما لازم است به شعار سال عینیت بخشیم و بر اجرای آن ترغیب کنیم.

امام جمعه شهرستان رفسنجان با بیان اینکه روحانیت در مباحث اقتصادی نیز نقش مهمی دارد، اظهار کرد: تشویق به سرمایه گذاری در امور اقتصادی نوعی جهاد است که رهبر فرزانه انقلاب نیز به حمایت از آن تأکید کرده اند.

حجت الاسلام عباس رمضانی پور حمایت از مباحث اقتصادی توسط روحانیت را در رفع گرفتاری ها و معیشت جامعه و ایجاد درآمد برای جوانان مؤثر خواند و گفت: اصلاح معیشت و بهبود اقتصادی جامعه موجب می شود امر مقدس ازدواج جوانان به خوبی صورت گیرد و آن ها از این دوران بهره گیرند.

وی ضمن تشکر از پایگاه اطلاع رسانی “خانه خشتی“، از تلاش این مجموعه برای تبیین مسائل اصولی کشور در جهت منافع و مصالح نظام قدردانی کرد.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان امام جمعه شهرستان رفسنجان خانه خشتی دولت و ملت سال 94 نقش روحانیت در تحقق همدلی و همزبانی همدلی و همزبانی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان