نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت

رعایت اخلاق در امور از نیازهای همدلی و همزبانی است

  • شناسه خبر: 61512
رعایت اخلاق در امور از نیازهای همدلی و همزبانی است

نماینده مردم رفسنجان وجود اخلاق اسلامی در جامعه را ضروری دانست و گفت: با توجه به اینکه در سال جاری انتخابات دو مجلس را در پیش داریم، باید اخلاق اسلامی و وجدان کاری رعایت شود.

خانه » آخرین اخبار » رعایت اخلاق در امور از نیازهای همدلی و همزبانی است

آذین نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در آغازین ساعات بهار ۹۴، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار “خانه خشتی“، نامگذاری سال با عنوان «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» را نشانه نیاز کشور به وحدت، انسجام و همکاری بین حاکمیت و مردم بیان کرد و گفت: باید در همه زمینه ها بتوانیم از توان داخلی و ظرفیت های درونی استفاده کنیم، تا به حل مشکلات کشور و پیشرفت آن کمک کنیم.

حسین آذین استفاده از ظرفیت های شهرستان را همپای کشور بیان کرد و گفت: ایجاد وحدت و آرامش، از نیازهای اولیه رفسنجان برای نیل به پیشرفت است که جهت تحقق آن، باید از همه ظرفیت ها برای حل مشکلات اقتصادی و اشتغالزایی استفاده گردد.

وی با اشاره به اینکه شعار سال ۹۴ حمایت دولت را در بردارد و رهبر فرزانه انقلاب با طرح آن حمایت از دولت را خواستار شد و گفت: اگر انتقادی وجود دارد، بایدمطرح شود، تا با همکاری دولت و ملت مشکلات کشور برطرف گردد.

نماینده مردم رفسنجان لزوم اخلاق اسلامی در جامعه را در سال جاری ضروری دانست و گفت: با توجه به اینکه در سال جاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم، باید اخلاق اسلامی و وجدان کاری رعایت شود.

آذین رعایت اخلاق در همه کارها را از نیازهای همدلی و همزبانی بیان کرد.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی دولت و ملت، همدلی و همزبانی نماینده رفسنجان و انار در مجلس نوروز 94
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان