اعتراض گسترده قمی ها به سخنان محمد علی انصاری

  • شناسه خبر: 6150
اعتراض گسترده قمی ها به سخنان محمد علی انصاری

  قمی ها در حاشیه تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در قم نسبت به سخنان و عملکرد محمدعلی انصاری دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) در قبال شهدا اعتراض کردند. به گزارش خانه خشتی به نقل ازسایت بولتن، علی رغم توصیه های حضرت امام خمینی (ره) نسبت به شهدا، برخی از اعضای ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت […]

خانه » آخرین اخبار » اعتراض گسترده قمی ها به سخنان محمد علی انصاری

 

اعتراض مردم قم به محمدعلی انصاری

اعتراض مردم قم به محمدعلی انصاری

قمی ها در حاشیه تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در قم نسبت به سخنان و عملکرد محمدعلی انصاری دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) در قبال شهدا اعتراض کردند.

به گزارش خانه خشتی به نقل ازسایت بولتن، علی رغم توصیه های حضرت امام خمینی (ره) نسبت به شهدا، برخی از اعضای ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) با حضور پیکرهای مطهر شهدا در مراسم روز سالگرد ارتحال امام شهدا به بهانه های عجیب مخالفت کردند تا اینکه این مراسم یک روز زودتر در تهران انجام شود و زائران و عزاردان مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) از این فیض بزرگ بی بهره شوند.

 

علی رغم این بی مهرهای نسبت به شهدا، مردم شریف قم دیروز با حضور در مسیر استقبال دو سال پیش خود از حضرت امام خامنه ای از پیکرهای مطهر شهدا استقبال گرم و پرشوری بعمل آوردند.

مداحان قمی در این مراسم نسبت به سخنان و عملکرد انصاری و دیگر اعضای ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) در مخالفت با تشییع پیکرهای مطهر شهدا در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) اعتراضات گسترده ای نمودند.

یکی از ذاکران محبوب حزب الله قم در جمع استقبال کنندگان از شهدا اعلام کرد: آقای انصاری شهدا را وارد بازیهای سیاسی خود نکنید.

وی همچنین صریحا اظهار داشت: مردم این بی مهری ها نسبت به شهدا را بی پاسخ نخواهد گذاشت.

این ذاکر اهل بیت (علیهم الاسلام) که از عملکرد ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) در قبال شهدای گمنام بسیار ناراحت بود، افزود: اقای انصاری! بخاطر نزدیکی مراسم ارتحال حضرت امام و عدم تمایل این مردم عاشق امام راحل (ره) برای به حاشیه کشیده شدن این مراسم؛ با شما برخورد نکردیم و الا این دهن کجی شما به هیچ وجه بی پاسخ نخواهد ماند.

وی افزود: حضرت امام (ره) بارها نسبت به وظیفه مردم و مسئولین در قبال شهدا توصیه های صریحی کرده اند اما عده ای راهی را می روند که مخالف قطعی با منش و مبانی حضرت امام (ره) می باشد.

بنابر گزارش خبرنگار بی باک، سایر ذاکرین و سخنرانان نیز در این مراسم نسبت به اقدام اخیر ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) در قبال شهدا اعتراض کردند که این اعتراضات با همراهی مردم استقبال کننده از شهدا مواجه شد.

گفتنی است، پیکر مطهر ۹۶ شهید گمنام دفاع مقدس که قرار بود در سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) به مراسم حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی آورده شوند؛ روز جمعه ساعت ۱۷ عصر با استقبال گسترده مردم ولایتمدار و شهید پرور قم تشییع شد و امروز نیز در تهران تشییع خواهند شد.

 
برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان