فرماندار رفسنجان عنوان کرد؛

سال ۹۳ سالی پر از اتفاق های خوب برای شهرستان رفسنجان بود

  • شناسه خبر: 61195
سال ۹۳ سالی پر از اتفاق های خوب برای شهرستان رفسنجان بود

فرماندار رفسنجان به بهترین اتفاق سال ۹۳ اشاره کرد و با بیان اینکه در سال جاری اتفاق بدی نداشتیم، گفت: در سال جاری با مشکل جدی در شهرستان روبرو نبودیم.

خانه » آخرین اخبار » سال ۹۳ سالی پر از اتفاق های خوب برای شهرستان رفسنجان بود

ملانوری فرماندار رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، به بهترین اتفاق سال ۹۳ اشاره کرد و با بیان اینکه در سال جاری اتفاق بدی نداشتیم و با مشکل جدی در شهرستان روبرو نبودیم، گفت: در بحث بودجه ها و اعتبارات مشکلات فراوانی وجود دارد و نیازها و انتظارات مردم در حوزه اقتصاد و اشتغال زیاد است که امیدواریم در ادامه این روند، سال ۹۴ را به سالی پرکار و پر فعالیت تبدیل کنیم و مشکلات اقتصادی، معیشتی را برطرف کنیم.

حمید ملانوری ایجاد اتحاد، همدلی و همراهی بین مسئولین و مدیران دستگاه های اجرایی و همسو کردن بخش های خصوصی برای توسعه شهرستان را از بهترین اتفاق های سال ۹۳ عنوان کرد و گفت: خروج از تک محصولی از بزرگ ترین برنامه هایی بود که با بکارگیری سرمایه های شهرستان در بخش کشاورزی برای نیل به آن تلاش کردیم.

وی به برگزاری ۱۶ جلسه ستاد مثلث توسعه اقتصادی در طول ۱۱ ماه فعالیت خویش در سمت فرمانداری اشاره کرد و با بیان اینکه در سال جاری یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تفاهم نامه با بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در شهرستان امضا شد، گفت: تعدادی از این پروزه ها پیشرفت بالای ۴۰ تا ۵۰ درصدی دارند و برخی از آن ها نیز در سال ۹۴ به بهره برداری می رسند.

فرماندار رفسنجان تحقق روحیه مشارکت مردمی را در راستای سخنان مقام معظم رهبری در پی اعلام شعار سال عنوان کرد و گفت: با ایجاد اعتماد میان مردم و دستگاه های اجرایی و ورود سرمایه های مردم، بسیاری از مشکلات شهرستان از جمله اشتغال حل می شود.

حمید ملانوری فرماندار رفسنجان-خانه خشتی

ملانوری توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت و اجرای طرح بیمه سلامت همگانی برای قریب به ۲۵ هزار نفر در شهرستان را از دیگر اتفاقات خوب رفسنجان در سال جاری بیان کرد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان رفسنجان بحرانی ترین وضعیت آب را در استان و کشور داراست، اظهار داشت: تلاش کردیم با مدیریت منابع آبی و تشکیل شورای حفاظت آب و با همکاری باغداران در مصرف آب صرفه جویی کنیم.

فرماندار رفسنجان هم چنین به کلنگ زنی احداث تصفیه خانه آب در رفسنجان در ابتدای سال ۹۴ اشاره کرد و گفت: ایجاد تصفیه خانه برای حذف آرسنیک از آب رفسنجان، در راستای بهداشتی کردن آب انجام می شود.

حمید ملانوری افتتاح و کلنگ زنی بیش از ۷۰ پروژه عمرانی در شهرستان را از دیگر اقدامات مهم سال ۹۳ بیان کرد و گفت: در دهه فجر امسال بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان پروزه عمرانی به بهره برداری رسید.

وی ضمن شکرگزاری از نزول باران در شهرستان رفسنجان در ایام پایانی سال، میزان بارش را ۸۷ میلی متر بیان کرد و گفت: به میانگین بارندگی های شهرستان نزدیک شده ایم و امیدواریم در سال زراعی از میانگین عبور کنیم تا بخشی از مشکلات ایجاد شده در بحث خشکسالی جبران شود.

حضور ۵۰ هزار تبعه بیگانه در شهرستان نیز از دیگر موضوعاتی بود که فرماندار رفسنجان به آن اشاره کرد و با بیان اینکه این تعداد افاغنه فرصت های شغلی را اشغال کرده اند، ابراز داشت: برنامه ریزی های خوبی با هماهنگی استان و مدیران شهرستان انجام شده است و قصد داریم با در اختیار قرار دادن فرصت های شغلی به نیازمندان کار در استان یا خارج آن، بخش درآمدی و اقتصادی در اختیار نیروهای داخلی کشور، استان و شهرستان قرار گیرد.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان اقتصادی خانه خشتی ستاد مثلث توسعه اقتصادی سرمایه گذاری فرماندار رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان