امام جمعه شهرستان رفسنجان تأکید کرد؛

نخواهیم به هر قیمتی مجلس را در اختیار خود قرار دهیم

  • شناسه خبر: 61191
نخواهیم به هر قیمتی مجلس را در اختیار خود قرار دهیم

امام جمعه شهرستان با اشاره به اینکه در سال ۹۴ به دلیل وجود دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی باید شور سیاسی ایجاد کنیم، گفت: نخواهیم به هر قیمتی مجلس را در اختیار خود قرار دهیم.

خانه » آخرین اخبار » نخواهیم به هر قیمتی مجلس را در اختیار خود قرار دهیم

حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه شهرستان رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی”، ضمن ابراز ناراحتی از حادثه اخیر در همایش اصلاح طلبان در کرمان، به لزوم احترام ویژه به خانواده ایثارگران، جانبازان و رزمندگان تأکید کرد و گفت: همه افراد باید در مقابل انتقادات مطرح شده خویشتن داری کنند، ولو اینکه به مذاق آن ها خوش نیاید،

حجت الاسلام عباس رمضانی پور با بیان اینکه جانباز حیدری در این جلسه جسارتی بر کسی روا نداشت و فقط یک سوال یا انتقاد مطرح نمود، اظهار داشت: شایسته بود در آن جلسه جواب سوال یا انتقاد ایشان داده می شد؛ پاسخ سوال و انتقاد با ضرب و شتم، بداخلاقی است.

وی با اشاره به اینکه در سال ۹۴ به دلیل وجود دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی باید شور سیاسی ایجاد کنیم، خاطر نشان کرد: شایسته است در این زمینه ها هوشیاری به خرج دهیم و احترام همه همه اشخاص را نگه داریم و نخواهیم به هر قیمتی مجلس را در اختیار خود قرار دهیم.

امام جمعه شهرستان رفسنجان ادامه داد: سهم هر شهر مشخص است و هر فردی که تقدیر باشد و مردم انتخاب کنند، مورد قبول همه ماست.

حجت الاسلام رمضانی پور با استعانت از خدای متعال، خواستار توقف چنین اتفاقاتی شد و از اقدام استاندار کرمان در عزل مشاور خود که در این حادثه اقداماتی را موجب شده بود، تشکر کرد و از کلیه مسئولینی که در این راستا اقدام کردند، سپاسگزاری نمود.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان امام جمعه شهرستان رفسنجان جانباز حیدری خانه خشتی مجلس خبرگان رهبری مجلس شورای اسلامی همایش اطلاح طلبان کرمان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • صایر

    اماعده ای مدتها با طراحی نقشه هایی سعی دراشغال کرسیهای مجلس دارند اماکور خوندند
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان