امام جمعه شهرستان رفسنجان بیان کرد؛

رویکرد ستاد نماز جمعه در سال ۹۴ فرهنگی خواهد بود/تشکر امام جمعه از خانه خشتی

  • شناسه خبر: 61187
رویکرد ستاد نماز جمعه در سال ۹۴ فرهنگی خواهد بود/تشکر امام جمعه از خانه خشتی

امام جمعه شهرستان رفسنجان گفت: ستاد نماز جمعه در سال ۹۴ در مسائل فرهنگی فعالیت بیشتری خواهد داشت و این رویکرد را ادامه می دهد.

خانه » آخرین اخبار » رویکرد ستاد نماز جمعه در سال ۹۴ فرهنگی خواهد بود/تشکر امام جمعه از خانه خشتی

رمضانی پور امام جمعه شهرستان رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی”، امضای یک هزار و ۵۰۰ تفاهم نامه سرمایه گذاری در رفسنجان را از بهترین اتفاق های سال ۹۳ عنوان کرد و گفت: امیدواریم این اقدام اشتغال خوبی در پی داشته باشد تا شرمنده جوانان نباشیم.

حجت الاسلام عباس رمضانی پور در ادامه به بدترین اتفاق سال ۹۳ اشاره کرد و افزود: در سال جاری نتوانستیم برای بیکاران و فارغ التحصیلان دانشگاهی کاری انجام دهیم.

وی نزول باران و برف در ماه های پایانی سال را از دیگر اتفاقات شهرستان در سال ۹۳ بیان کرد و اظهار داشت: امیدواریم با ورود به میادین خیر و خیری شاهد نزول رحمت و رحمانیت خداوند باشیم.

حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان-خانه خشتی

رمضانی پور در ادامه با بیان اینکه ستاد نماز جمعه شهرستان رفسنجان در سال ۹۴ در مسائل فرهنگی فعالیت بیشتری خواهد داشت و این رویکرد را ادامه می دهد، گفت: در جلسات این ستاد انجام کار فرهنگی به عنوان بیشترین دغدغه اعضا و مردم به منظور جذب حداکثری و دفع حداقلی بررسی می شود.

امام جمعه شهرستان رفسنجان با آرزوی توفیق در استفاده از فرصت ارزشمند و نعمت بزرگ نماز جمعه، از حضور مردم، روحانیون و مسئولین تشکر کرد و افزود: ان شاء الله با ساخت مصلی به کمک مردم، فضاهای بهتر و بیشتری برای نماز جمعه ایجاد شود تا بتوانیم فعالیت های فرهنگی، آموزشی، اخلاقی، رفتاری و تفسیری را انجام دهیم.

حجت الاسلام رمضانی پور در پایان از پایگاه اطلاع رسانی “خانه خشتی”، به خاطر پوشش خطبه های نماز جمعه شهرستان تشکر کرد.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان امام جمعه شهرستان رفسنجان تفاهم نامه سرمایه گذاری خانه خشتی فرهنگی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان