اسامی رئیس و ۱۱ عضو ‌‌هیئت رئیسه سال اول مجلس نهم

  • شناسه خبر: 6104
اسامی رئیس و ۱۱ عضو ‌‌هیئت رئیسه سال اول مجلس نهم

خبرگزاری خانه خشتی : ۱۲ عضو هیئت رئیسه مجلس نهم در سال اول انتخاب شدند. به گزارش خبرنگار خانه خشتی به نقل از خبرگزاری فارس،‌ اعضای هیئت رئیسه مجلس نهم در سال اول در جلسه علنی امروز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند. ‌‌علی لاریجانی نماینده مردم قم و غلامعلی حدادعادل نماینده مردم تهران ‌نامزد […]

خانه » آخرین اخبار » اسامی رئیس و ۱۱ عضو ‌‌هیئت رئیسه سال اول مجلس نهم

خبرگزاری خانه خشتی : ۱۲ عضو هیئت رئیسه مجلس نهم در سال اول انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار خانه خشتی به نقل از خبرگزاری فارس،‌ اعضای هیئت رئیسه مجلس نهم در سال اول در جلسه علنی امروز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.
‌‌علی لاریجانی نماینده مردم قم و غلامعلی حدادعادل نماینده مردم تهران ‌نامزد ریاست مجلس شده بودند که ‌لاریجانی ۱۷۷ رأی را به خود اختصاص داد و برای اولین سال فعالیت پارلمان نهم رئیس مجلس شد. حدادعادل نیز ۸۹ را از آن خود کرد و ۴ رأی نیز سفید اعلام شد.
همچنین محمدرضا باهنر و حجت‌الاسلام سید‌محمدحسن ابوترابی‌فرد نمایندگان تهران و حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده اصفهان برای تصدی این سمت کاندیدا شدند که ‌ابوترابی‌فرد با ۲۳۲ رأی و ‌باهنر با ۱۷۹ رأی از مجموع ۲۷۱ رأی حاصله به عنوان نواب اول و دوم هیئت رئیسه دائم برای اولین سال فعالیت مجلس نهم انتخاب شدند. سالک نیز ۸۵ رأی نمایندگان را به خود اختصاص داد.
حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا، علیرضا منادی، شاهین محمدصادقی، محمدحسین فرهنگی، جواد جهانگیرزاده و محمد دهقان، ضرغام صادقی، سیدمرتضی حسینی، سیدعلی طاهری، ابراهیم کارخانه، غلامرضا کاتب، حاجی دلیگانی و سیدرمضان شجاعی کیاسری نیز کاندیداهای عضویت در هیئت رئیسه دائم مجلس نهم به عنوان دبیر بودند که بر این اساس، حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا با ۱۶۶ رأی، محمدحسین فرهنگی با ۱۶۴ رأی، محمد دهقان با ۱۶۱ رأی، شاهین محمدصادقی با ۱۵۲ رأی، علیرضا منادی با ۱۴۰ رأی، جواد جهانگیرزاده با ۱۳۴ رأیاز مجموع ۲۷۴ آرای مأخوذه به عنوان دبیران هیئت رئیسه دائم مجلس نهم برگزیده شدند.
سیدشریف حسینی با ۱۶۶ رأی، عبدالرضا مصری با ۱۶۵ رأی‌ و محمد آشوری با ۱۵۲ رأی نیز به عنوان ناظران هیئت رئیسه دائم مجلس نهم انتخاب شدند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان