در تجمع ایثارگران به حمایت از یادگار دفاع مقدس مطرح شد؛

جانبازان رهبران این نهضت اند/آیا ضرب و شتم یک رزمنده جانباز از مهمان نوازی مرعشی است؟

  • شناسه خبر: 60595
جانبازان رهبران این نهضت اند/آیا ضرب و شتم یک رزمنده جانباز از مهمان نوازی مرعشی است؟

مرعشی که خود محکوم به فتنه است به چه عنوانی به خود اجازه می دهد که یک یادگار دفاع مقدس را مورد ضرب و شتم قرار دهد؟

خانه » آخرین اخبار » جانبازان رهبران این نهضت اند/آیا ضرب و شتم یک رزمنده جانباز از مهمان نوازی مرعشی است؟

به گزارش “خانه خشتی”، به نقل از  ” آرمان کرمان “ جمع کثیری از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس صبح امروز، علی رغم شرایط نامساعد جوی و زیر بارش شدید برف که در بیست سال اخیر بی سابقه بوده است، در اعتراض به توهین و ضرب و شتم یک جانباز در همایش اصلاح طلبان، مقابل استانداری تجمع کردند.

یک رزمنده و ایثارگر دوران دفاع مقدس که در این تجمع حضور داشت در گفت و گو با خبرنگار “آرمان کرمان” در رابطه علت حضور در این تجمع اظهار داشت: در رابطه با این مسائل ما ایثار گران دفاع مقدس باید در میدان باشیم تا ارزش های انقلاب را حفظ کنیم.

وی افزود: عزتی که اکنون نصیب ملت ایران شده است حاصل خون شهدای هشت سال دفاع مقدس است وفاصله گرفتن از شهداء دور شدن از آرمان های نظام و انقلاب است، ما مدیون خون شهداء هستیم و ارزش های آن ها باید حفظ شود، به درستی که شهداء عامل به عمل بودند .

این رزمنده دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: تقدیم حدود ۲۰۰ هزار شهید به انقلاب دلیل بر این نیست که ما امروز ساکت بنشینیم و از نظام و انقلاب دفاع نکنیم و ناظر اهانت به امام و نسل باقی مانده علی اکبران خمینی کبیر باشیم همان کسانی که به فرموده ایشان،جانبازان رهبران این نهضت اند!

وی با بیان اینکه باید راه شهداء را ادامه داد تصریح کرد: در بعضی موارد فراموش می کنیم انقلاب چگونه به دست ما رسیده است، شهداء برای دفاع از ارزش های انقلاب جان خود را دادند، ما اجازه نمی دهیم کسانی با رفتارهای نا به هنجار خود به این ارزش ها توهین کنند.

این رزمنده دفاع مقدس عنوان کرد: درست است احزاب و گروه ها آزاد هستند اما این آزادی در حدی است که به نظام و انقلاب خدشه ای وارد نشود، چنین برخوردی از طرف افرادی که مدعی آزادی بیان هستند شایسته نیست.

وی بیان کرد: سوال پرسیدن یک شخص دلیل بر مخالفت نیست، پرخاش و ضرب و شتم یک جانباز دفاع مقدس قابل قبول جامعه ایثارگران نیست، ضرب و شتم فردی که جانش را در راه انقلاب و حفظ نظام قرارداده است، در هیچ منطقی نمی گنجد، مهمان نوازی مرعشی این است که فردی به جرم یک سوال پرسیدن و رزمنده بودن مورد ضرب و شتم قرار گیرد؟ مرعشی که خود محکوم به فتنه است به چه عنوانی به خود اجازه می دهد که یک یادگار دفاع مقدس را مورد ضرب و شتم قرار دهد؟

این رزمنده دفاع مقدس در پایان گفت: ما از مسئولان کشوری و استانی به ویژه امام جمعه، استاندار و دادستان استان به عنوان نماینده دولت انتظار داریم جلوی این رخدادها را تا بعد از این شاهد ضرب و شتم حتی یک فرد عادی نباشیم و تا حصول نتیجه این مسئله را پیگیری خواهیم کرد.

برچسب ها:
حسین مرعشی خانه خشتی کرمان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان