از شعار مرگ بر فتنه در میان هواداران فتنه تا شعار مرگ بر صدام ضد اسلام در میان بعثیون در دوران دفاع مقدس

  • شناسه خبر: 60146
از شعار مرگ بر فتنه در میان هواداران فتنه تا شعار مرگ بر صدام ضد اسلام در میان بعثیون در دوران دفاع مقدس

شعار مرگ بر فتنه یک انقلابی در جلسه ای که متهم فتنه و وزیر کشور دوران اصلاحات حضور داشت و ضرب و شتمی که با این انقلابی در جلسه صورت گرفت ما را به یادشعار مرگ بر صدام ضد اسلام شهید شهسواری در دوران اسارت در چنگ بعثی انداخت.

خانه » آخرین اخبار » از شعار مرگ بر فتنه در میان هواداران فتنه تا شعار مرگ بر صدام ضد اسلام در میان بعثیون در دوران دفاع مقدس

به گزارش “خانه خشتی”، به نقل از سرویس سیاسی ” آرمان کرمان ” ؛ گردهمایی اصلاح‌طلبان استان کرمان عصر روز ۱۴ اسفند در حالی در خانه شهر کرمان برگزار شد که با حاشیه‌های قابل توجهی همراه بود.

محمد میرزایی رئیس شورای هماهنگی اصلاح طلبان کرمان و رئیس دانشگاه هایتک کرمان در این همایش گفت: با دوستان اعتدال گرا هماهنگی کردیم تا در شورای اصلاح طلبان کرمان برای انتخابات مجلس حضور داشته باشند.

در ادامه این نشست سید عبدالواحد موسوی‌لاری وزیر کشور دولت اصلاحات بر روی سن رفت و در ادامه روند سیاه نمایی ها درباره دولت قبل ، بازهم سعی کرد دوران سازندگی و اصلاحات را برای کشور مفید و دولت نهم و دهم را مقصر همه مشکلات معرفی نماید.

وی عنوان کرد: ماخصومتی که موجب جنگ هشت ساله شد رابا تنش زدایی رفع کردیم.

وی زمانی که درباره ویژگی‌های اصلاح‌طلبان گفت: اصلاح طلبان به حضور مردم در سرنوشت خود بها دادند و اصلاح‌طلب ساختارشکن نیست، یکی از حضار در جلسه در جواب این سخنان گفت، «پس چه کسانی بودند که فتنه را ایجاد کردند».

در این هنگام یکی از محکومین فتنه با اشاره دست خواستار ساکت کردن این معترض شد که یکی از اصلاح‌طلبان که پشت سر وی نشسته بود از جای برخاست و از پشت سر به وی حمله کرد.

همچنین چند نفر دیگر از اصلاح‌طلبان این فرد را مورد ضرب و شتم قرار دادند و سپس وی را در حالی که شعار مرگ بر فتنه‌گر سر می‌داد، کشان‌کشان به خارج از تالار خانه شهر کرمان بردند و به ماموران نیروی انتظامی تحویل دادند.

هجرت نیوز در این باره نوشت: آن مرد در حالی که کتک می خورد با صدای بلند همچنان ادامه داد تا از سالن بیرونش کردند و تماشای این صحنه من را به یاد صحنه ای انداخت که در آن شهید شهسواری در حالی که شعار ” مرگ بر صدام ضد اسلام” را سر می داد نظامیان بعثی با قنداق اسلحه به جانش افتادند.

فارس نیز در این باره نوشت: همچنین دو نفر از روزنامه‌نگاران اصلاح‌طلب کرمان در زمان ضرب و شتم آن معترض به فتنه با بالا و پایین پریدن در جلوی دوربین عکاسان قصد داشتند مانع عکسبرداری از این صحنه‌های زشت و زننده شوند.

پس از این حادثه این متهم فتنه سعی کرد با لبخند فشار عصبی خود را بپوشاند.

جالب اینکه موسوی‌لاری در ادامه سخنان خود بدون اشاره به ضرب و شتم صورت گرفته در همایش اصلاح‌طلبان در کرمان تاکید کرد: اگر می‌گوییم، اصلاحات یعنی روش‌هایی که برای رسیدن به اخلاق مورد نظر و مطلوب به‌کار می‌گیریم.

زمانی که خبرنگار ما از وی پرسید که چرا با فرد معترض به فتنه برخورد کردید کسی پاسخگو نبود .

اما وقتی خبرنگار فارس به آنها گفت، من پشت سر پیرمرد و ضاربان وی نشسته بودم، یکی از اصلاح‌طلبان که لباس محلی به تن داشت از پشت سر قصد گرفتن ضبط صوت خبرنگار فارس را داشت.

همچنین یکی دیگر از اطرافیان مرعشی سعی در انداختن ضبط خبرنگاری از دست خبرنگار ما را داشت.

برچسب ها:
اصابت خمپاره به اطراف حرم حضرت زینب(س)/ مدیر حرم کشته شد خانه خشتی رفسنجان فتنه کرمان مرعشی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • رضا

    مرگ برفتنه گر
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان